Spillredaksjonen Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Sjekk hva du kan vinne i dag. Les hele saken Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Haaper virkelig jeg vinner denne siden jeg har tenkt aa faa ny PC over nyttaar Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 trenger vel ikke denne du vist du skal _FÅ_ ny pc Lykke til alle sammen. Denne trenger jeg Lenke til kommentar
needless Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 1000 kr ja greit det, har man akkurat nok til det Komplett tar for frakt. luls Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 trenger vel ikke denne du vist du skal _FÅ_ ny pc Lykke til alle sammen. Denne trenger jeg Ok litt pengehjelp da Lenke til kommentar
ElCapisanto Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Herregud å godt dette hadde kommet med. Går på 3DDA på Noroff og PC'en min hjemme misliker sterkt at jeg prøver å rendre eksamensoppgaver med 2 slitne 1033 Mhz GB med ram. Gamer.no, jeg kan ikke engang spille en rekke spill jeg vil spille! Har nesten ikke turt å lage profil her av frykt for at ekte gamere med hissige PC'er vil peke og le! #Prayhands #Crossingfingers Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Hvilken Noroff-skole går du på? Sorry for off-topic EDIT: Neeeei, rakk ikke å svare Endret 19. desember 2011 av kjermy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå