Gekki Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Skal bytte kjøler, og da syns jeg det er forsvarlig å legge på et nytt lag med kjølepasta til min "ox" cpu. Problemet er bare hvordan? Hvordan gjøre det riktig? Skal jeg bare bruke en q-tips dyppa i litt isopropanol? Gjør det noe om det kommer litt isopropanol på utsiden av selve kjærnen? mvh, Gekki Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Les om det på http://www.overklokking.no/guides/goopguide/index.html Lenke til kommentar
Crywolfuhuu Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 "Skal jeg bare bruke en q-tips dyppa i litt isopropanol?" -Ja, men bytt til en ren ofte ellers kliner du pastaen utover. Bare gris... "Gjør det noe om det kommer litt isopropanol på utsiden av selve kjærnen?" -Nei, det gjør ikke det spøtt. Isopropanolen tørker opp 100%, og etterlater ingen rester(som f.eks. White sprit gjør). Lykke til! Lenke til kommentar
Gekki Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 Det ble litt kluss med min første post her - det jeg mente var at jeg skulle vaske vekk goop'en, ikke ta den på,-som jeg sa:) Takker for svar! mvh, Gekki Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Har smurt på / fjernet goop mange ganger. Bruker q-tips fukta i isopropanol - det er best!!! Jeg prøver i alle fall å ikke søle noe unødvendig rundt core'n, og ikke "dra" goop utover cpu'n for det blir merker som vanskelig lar seg fjerne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå