Gå til innhold

Ny spill PC til jul

Anbefalte innlegg

Blir spamma ned med spørsmål om hva jeg ønsker meg til jul, men eneste jeg egentlig trenger er en ny PC som kan takle Skyrim og SWTOR. Men det blir for dyrt å spørre om. Så da blir alternative å spørre om deler og kjøpe resten selv. Så spørsmålet er vel heller om det er vanskelig å bygge opp pc-en selv når man har delen?

Og selvfølgelig som alle andre spør, noen som gidder sette opp et oppsett med deler som takler de to spillene nevnt til tja 10-12k ca. Både bursdag, jul og lønning coming up så burde gå greit. Sett et par oppsett i andre poster så kan jo alltids bruke noe av det, men ja viktig at jeg får satt det sammen også (er ikke akkurat pro på hardware).

Takk takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir spamma ned med spørsmål om hva jeg ønsker meg til jul, men eneste jeg egentlig trenger er en ny PC som kan takle Skyrim og SWTOR. Men det blir for dyrt å spørre om. Så da blir alternative å spørre om deler og kjøpe resten selv. Så spørsmålet er vel heller om det er vanskelig å bygge opp pc-en selv når man har delen?

Og selvfølgelig som alle andre spør, noen som gidder sette opp et oppsett med deler som takler de to spillene nevnt til tja 10-12k ca. Både bursdag, jul og lønning coming up så burde gå greit. Sett et par oppsett i andre poster så kan jo alltids bruke noe av det, men ja viktig at jeg får satt det sammen også (er ikke akkurat pro på hardware).

Takk takk!

bare for å starte det hele

det å bygge sin første PC er det mange som tror at kan bli en "smertefull" prosess

men sannheten er at det egentlig er ganske morsomt og lærerikt

sannheten ved å bygge en PC er vel at det meste du trenger å gjøre er "plug the thing into the thing"

det jeg mener med det er at for det meste så passer ting der det passer skal

en ting som kan være lurt er å se youtube videoer hvor de bygger PCer steg for steg

selv brukte jeg videoer fra "linus tech tips" når jeg bygde min første PC, bare for å være helt sikker på at den delen gikk inn der

Lenke til kommentar

bare for å starte det hele

det å bygge sin første PC er det mange som tror at kan bli en "smertefull" prosess

men sannheten er at det egentlig er ganske morsomt og lærerikt

sannheten ved å bygge en PC er vel at det meste du trenger å gjøre er "plug the thing into the thing"

det jeg mener med det er at for det meste så passer ting der det passer skal

en ting som kan være lurt er å se youtube videoer hvor de bygger PCer steg for steg

selv brukte jeg videoer fra "linus tech tips" når jeg bygde min første PC, bare for å være helt sikker på at den delen gikk inn der

Har sett et par YouTube videor nå og det virker sånn relativt greit ja, og ere noe man ikke skjønner ere vel plenty med folk å spørre her eller sikkert et par nerdete venner som kan ta seg en tur.

Men lurer også litt på oppsettet, jeg har såpass lite peiling på det at jeg ikke tørr å finne ting selv. Redd for at ting ikke skal passe sammen osv. Eller at jeg ikke får det beste for pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...