Gå til innhold

Gnome 3 blei til Gnome 2 etter update [Linux Mint 12]

Anbefalte innlegg

Hei

Er det nokon som veit korleis eg kan få Gnome 3 til å oppføre seg omtrent som den gjer til vanleg i Linux Mint? Etter at eg installerte ein del oppdateringar her om dagen blei det plutselig lagt inn eit eller anna som fekk min flotte Gnome 3 til å sjå ut som Gnome 2.

Vist nokon lure veldig konkret på kva som forsvann so var det muligheten til å få opp oversikta over alle åpne program og skrivebord ved å flytte musa opp i venstre hjørne. Menyen gjekk tilbake til å oppføre seg som ein vanleg Gnome 2 meny. Desse funksjonane var utruleg praktiske og sparte meg for masse tid so det er forferdeleg bittert at dei berre forsvann...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm skal sjå om eg ikkje får testa det i Jula. Heile linux instalasjonen gjikk hen til dei evige jakmarke i går når eg forsøkte å få x-server til å bruke Nvidia skjermkortet i laptoppen. Er eg heldig kan eg berre starte i recovery mode og legge på plass igjen den gamle config fila. Det får uansett vente til etter eksamen.

Takker uansett for tipset, skal komme tilbake med satus etter at eg får fikla litt.

Lenke til kommentar

Optimus er noe royalt ræl ja...

Bumblebee er ok, evt. kan du på noen maskiner tvinge nVidia-kortet på i BIOS, så går det greit med proprietære drivere (men føkker opp batterilevetida). Ellers har mannen bak det originale Bumblebee satt i gang Ironhide, som er spisset mot Ubuntu. Går ut fra at det funker på Mint også, men har kun brukt på Ubuntu selv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Oooh... Betyr dette at jeg kan la det koselige Intel-kortet ta seg av hardware-styring (oppdage og konfigurere skjermer når jeg plugger dem inn etc.), og NVS'en CAD-programmer og annet tungt - rendra rett inn i bufferet til Intel'en? Det hadde vært Najs - og spart mye batteritid/viftelyd :)

Kjører dog ikke Ubuntu, så muligens litt mer styrete å installere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...