IngveR Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg har brukt Play-Asia fordi jeg føler de er pålitelige og har handlet med de i 4-5 år. Eventuelt ville jeg gått for eBay tror jeg. Vet ikke om mange andre i Norge med en Vita, tviler i alle fall at noen vil selge spill så tidlig. Da har jeg forhåndsbest. (usa/canada) PSP Vita wifi med 8 gb minnebrikke og Uncharted og Rayman O. for ca. 2500 kr Hvor har du bestilt i fra? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Da har jeg forhåndsbest. (usa/canada) PSP Vita wifi med 8 gb minnebrikke og Uncharted og Rayman O. for ca. 2500 kr Ikke verst pris! Men jeg har en vond tvangstanke om at jeg må ha toppmodellen med 3G. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Må man sette inn simkort da? Eller fungerer 3Gen på samme måte som Amazon sin Kindle? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Kindle har vel en avtale med AT&T slik at det er preinnstallert simkort eller 3g kretskort ? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ja, sikkert noe sånt! Blir det lignende på PSV? Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Vet ikke om den amerikanske PS Vitaen er "sonefri" på 3G. Vet at den japanske versjonen ikke er det, mens den asiatiske/Hong Kong...iske versjon er sonefri. Jeg kjøpte japansk WIFI fordi, i verste fall, kan jeg bruke iPhonen min til tethering. Tror rett og slett at jeg ikke får bruk for 3G-egenskapene, i alle fall ser jeg ingen grunner foreløpig, men det kan selvfølgelig endre seg. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Sonefri, betyr det at man ikke betaler for bruken slik som på Kindle? Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Nei, at du kan bruke andre sim-kort på den. Såvidt jeg har forstått det, er den japanske 3G/Wifi-versjonen låst til Docomo, en teleoperatør i Japan. Hvordan det er i USA vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Sonefri, betyr det at man ikke betaler for bruken slik som på Kindle? Det kommer nok absolutt ikke til å bli som på Kindle. Kindle er en maskin som har en helt håpløs nettleser og nedlasting av bøker tar ikke den største trafikken. Det er nok grunnen til at de har fått godkjent denne avtalen med AT&T som jeg tipper får en %-andel av salget av bøker til gjengjeld. Noe lignende blir alt for dyrt på en PS Vita så jeg tør vedde 1000 kroner på at det ikke vil fungere sånn. Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Noen som vet hvor mye det koster for å kjøpe spill på PSN online? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Noen som vet hvor mye det koster for å kjøpe spill på PSN online? Alt for mye, BF3 f.eks koster 600 typ. Eneste spill det er værd å kjøpe på PSN er PS1 classics. Pricerange er rundt 50USD for Vita spill men blir nok mer i NOK. Noen spill er "PSN only" da så de må kjøpes på PSN. Endret 8. januar 2012 av LNF Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Noen som vet hvor mye det koster for å kjøpe spill på PSN online? Alt for mye, BF3 f.eks koster 600 typ. Eneste spill det er værd å kjøpe på PSN er PS1 classics. Pricerange er rundt 50USD for Vita spill men blir nok mer i NOK. Noen spill er "PSN only" da så de må kjøpes på PSN. Er vel mulig å bruke US Store tror jeg, og da blir det vel langt billigere. Men de norske prisene er helt sinnsyke. Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hong Kong prisene da siden en kan kjøpe derfra nå om en har importert Vita? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Noen som vet hvor mye det koster for å kjøpe spill på PSN online? Alt for mye, BF3 f.eks koster 600 typ. Eneste spill det er værd å kjøpe på PSN er PS1 classics. Pricerange er rundt 50USD for Vita spill men blir nok mer i NOK. Noen spill er "PSN only" da så de må kjøpes på PSN. Er vel mulig å bruke US Store tror jeg, og da blir det vel langt billigere. Men de norske prisene er helt sinnsyke. Er det ikke noen form for sonebegrensning på butikkene? Da kan man jo bare finne en PS-store som ligger i et land med lavt prisnivå og handle derfra? Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Ulempen med å ha amerikansk PSN-konto er at jeg får ikke brukt VISA-kortet mitt. Klarte å bruke det på PS3en min før, men så kom det en eller annen sperre og nå må jeg kjøpe PSN-kort på nettet og det går forholdsvis greit. For øvrig, for de som ikke vil betale like mye som meg og ikke orker å vente til 22. februar, så koster en PS Vita nå omtrent 2420,-. Gled dere til 22. februar Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 For øvrig, for de som ikke vil betale like mye som meg og ikke orker å vente til 22. februar, så koster en PS Vita nå omtrent 2420,-. Like greit å vente til den kommer til Norge da å betale 1990,- Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Sparsommelig med demoer til PS Vita på PSN. Noen som vet når f.eks. Virtua Tennis 4 og FIFA 12 demo kommer? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 For øvrig, for de som ikke vil betale like mye som meg og ikke orker å vente til 22. februar, så koster en PS Vita nå omtrent 2420,-. Like greit å vente til den kommer til Norge da å betale 1990,- Var det jeg også tenkte. Var og testet en Vita på Expert når de var innom, og gikk derretter innom Game i byen (Kristiansand) og forhåndsbestilte to konsoller. En til meg og en til dama Etter litt testing så må jeg si at det var noe som imponerte meg. Grafikken var nesten PS3 grafikk. Nærmere en jeg hadde trodd det skulle være. Skjermen var stor og NYDELIG! Det som skuffet meg var de analoge stikkene. De var mye mindre en jeg hadde sett for meg. Det var som to nippler som man dyttet rundt. Skal nok klare å bli vant til dem, men de føltes litt rare. Det var også litt tett mellom analogstikkene og knappene. Uansett, så var det en digg dings 1 Lenke til kommentar
deathfuck Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hei. er game.no bra og hva er 3g?? hva versjon er best wifi eller wifi + 3g koster det penger med 3g? wifi er vel trådløs nett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå