Allt í lagi Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Får vel heller glede meg til den europeiske lanseringen Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Og her er all info (titler, tilbehør, priser) rundt den amerikanske lanseringen Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Hvordan er maskinen Ballerusk? Hva spill har du til den? Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg har Ridge Racer, og venter på Katamari og et 4gb minnekort som skal komme med FedEx idag. Tenkte jeg skulle poste noen bedre inntrykk senere idag om ikke juleforberedelsene tar for mye tid hehe. Men så langt: Den er lettere i vekt enn hva den ser ut til og synes d-pad virker bedre enn på PSPen. Inside edit: Og der fikk jeg pakken på døren - snakkes! Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Ridge Racer - så som så. Frame rate under pari, ikke mye innhold, men det har kanskje med at jeg ikke skjønner japansk? :!: Katamari Damacy No-Vita - mye bedre enn Me & My Katamari (PSP), fullt spillbart selv om man ikke forstår japansk. Den er god (så langt) Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Har Uncharted og Katamari selv... har ikke fått alt for mye tid til å spille med andre ting som har skjedd i det siste, men begge kan anbefales for de som venter på vestlig lansering. ノ?ビ〜タ er ellers en morsom tittel som ikke akkurat er mulig å oversette til noe annet språk Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Ridge Racer - så som så. Frame rate under pari, ikke mye innhold, men det har kanskje med at jeg ikke skjønner japansk? :!: Katamari Damacy No-Vita - mye bedre enn Me & My Katamari (PSP), fullt spillbart selv om man ikke forstår japansk. Den er god (så langt) Hvordan er det med ladning hvis en kjøper vita fra japan eller usa ? Er Vita universal på strøm mottak som ps3 ? Eller lader man via USB ? Hvor mye betalte du for din Vita ? Og hvor best. du den ? Tror venter med å kjøpe Vita til kommer ut i usa Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Du trenger en slik http://www.euronetwork.co.uk/acatalog/19-1009.jpg for å kunne koble i et norsk støpsel. Den som følger med i Japan (og USA) har to tynne plugger som ikke passer her. Laderen er 100-240v så ingen problem der. Prøvde å koble Vitaen til Macbooken min, men ingen reaksjon på lading. Har forstått det slik at foreløpig støtter Vita ikke Mac for overføring av filer. Jeg bestilte min fra Play-Asia. Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Du trenger en slik http://www.euronetwork.co.uk/acatalog/19-1009.jpg for å kunne koble i et norsk støpsel. Den som følger med i Japan (og USA) har to tynne plugger som ikke passer her. Laderen er 100-240v så ingen problem der. Prøvde å koble Vitaen til Macbooken min, men ingen reaksjon på lading. Har forstått det slik at foreløpig støtter Vita ikke Mac for overføring av filer. Jeg bestilte min fra Play-Asia. Flott Tror jeg har en slik strøm ledning her. Men venter med å kjøpe den US version, flere spill kommer til release dagen i USA Mye betalte du for din Vita med alt ? Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Å, vi bikket glatt 3500 hehe. Har lagt ut den ene for salg, men for ikke å bryte forumreglene her så kan jeg ikke si hvor Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Å, vi bikket glatt 3500 hehe. Har lagt ut den ene for salg, men for ikke å bryte forumreglene her så kan jeg ikke si hvor hehe send meg en PM så jeg kan finne den Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2011 Her er hva IGN synes om Vita etter 100 timer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Gleder meg veldig til å hente min PSV hos Gamestop når den kommer.... Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Fra PlayStation Lifestyle: During its first full week of availability, the PlayStation Vita moved just 72,479 units. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Men nå offentliggjør ikke Sony salgstallene fra digital downloads heller, så hvor mye et spill har faktisk solgt er det vel bare Sony som vet? Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Får min PS Vita med 8gb minnebrikke i morgen mandag eller tirsdag. Lurer på om hvor en får tak i spill raskest og rimeligst? Har kikket litt på eBay. Noen her i Norge som har importert spill og selger? Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg har brukt Play-Asia fordi jeg føler de er pålitelige og har handlet med de i 4-5 år. Eventuelt ville jeg gått for eBay tror jeg. Vet ikke om mange andre i Norge med en Vita, tviler i alle fall at noen vil selge spill så tidlig. Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Jeg har brukt Play-Asia fordi jeg føler de er pålitelige og har handlet med de i 4-5 år. Eventuelt ville jeg gått for eBay tror jeg. Vet ikke om mange andre i Norge med en Vita, tviler i alle fall at noen vil selge spill så tidlig. Da har jeg forhåndsbest. (usa/canada) PSP Vita wifi med 8 gb minnebrikke og Uncharted og Rayman O. for ca. 2500 kr Endret 2. januar 2012 av PLATINUM EIER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå