Gå til innhold

PS Vita import?

ballerusk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Ridge Racer, og venter på Katamari og et 4gb minnekort som skal komme med FedEx idag. Tenkte jeg skulle poste noen bedre inntrykk senere idag om ikke juleforberedelsene tar for mye tid hehe. Men så langt: Den er lettere i vekt enn hva den ser ut til og synes d-pad virker bedre enn på PSPen.

Inside edit: Og der fikk jeg pakken på døren - snakkes! :D

Lenke til kommentar

Ridge Racer - så som så. Frame rate under pari, ikke mye innhold, men det har kanskje med at jeg ikke skjønner japansk? :!:

Katamari Damacy No-Vita - mye bedre enn Me & My Katamari (PSP), fullt spillbart selv om man ikke forstår japansk. Den er god (så langt) :thumbup:

6559158351_a526cd241c_z.jpg

Lenke til kommentar

Har Uncharted og Katamari selv... har ikke fått alt for mye tid til å spille med andre ting som har skjedd i det siste, men begge kan anbefales for de som venter på vestlig lansering.

?ビ〜タ er ellers en morsom tittel som ikke akkurat er mulig å oversette til noe annet språk :p

Lenke til kommentar

Ridge Racer - så som så. Frame rate under pari, ikke mye innhold, men det har kanskje med at jeg ikke skjønner japansk? :!:

Katamari Damacy No-Vita - mye bedre enn Me & My Katamari (PSP), fullt spillbart selv om man ikke forstår japansk. Den er god (så langt) :thumbup:

6559158351_a526cd241c_z.jpg

Hvordan er det med ladning hvis en kjøper vita fra japan eller usa ? Er Vita universal på strøm mottak som ps3 ? Eller lader man via USB ?

Hvor mye betalte du for din Vita ? Og hvor best. du den ?

Tror venter med å kjøpe Vita til kommer ut i usa ;)

Lenke til kommentar

Du trenger en slik http://www.euronetwork.co.uk/acatalog/19-1009.jpg for å kunne koble i et norsk støpsel. Den som følger med i Japan (og USA) har to tynne plugger som ikke passer her. Laderen er 100-240v så ingen problem der. Prøvde å koble Vitaen til Macbooken min, men ingen reaksjon på lading. Har forstått det slik at foreløpig støtter Vita ikke Mac for overføring av filer.

Jeg bestilte min fra Play-Asia.

Lenke til kommentar

Du trenger en slik http://www.euronetwork.co.uk/acatalog/19-1009.jpg for å kunne koble i et norsk støpsel. Den som følger med i Japan (og USA) har to tynne plugger som ikke passer her. Laderen er 100-240v så ingen problem der. Prøvde å koble Vitaen til Macbooken min, men ingen reaksjon på lading. Har forstått det slik at foreløpig støtter Vita ikke Mac for overføring av filer.

Jeg bestilte min fra Play-Asia.

Flott :) Tror jeg har en slik strøm ledning her. Men venter med å kjøpe den US version, flere spill kommer til release dagen i USA :) Mye betalte du for din Vita med alt ?

Lenke til kommentar

Jeg har brukt Play-Asia fordi jeg føler de er pålitelige og har handlet med de i 4-5 år. Eventuelt ville jeg gått for eBay tror jeg.

Vet ikke om mange andre i Norge med en Vita, tviler i alle fall at noen vil selge spill så tidlig.

Da har jeg forhåndsbest. (usa/canada) PSP Vita wifi med 8 gb minnebrikke og Uncharted og Rayman O. for ca. 2500 kr :)

Endret av PLATINUM EIER
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...