Gå til innhold

PS Vita import?

ballerusk

Anbefalte innlegg

Fant overraskende ikke noe emne om dette, mulig jeg ikke har søkt nok?

Uansett, har bestilt meg en PS Vita med forventet levering i løpet av den kommende uken og i og med dette er Norges største (?) spillforum må det vel finnes noen andre likesinnede uten tålmodighet? :!:

Edit: Har også bestilt meg Katamari Damacy No-Vita og Ridge Racer. Vurderte også Uncharted siden all teksten og tale i spillet er på engelsk, men har ikke spilt noen av de foregående spillene i serien. Likevel, ingen språkbarriere for eventuelle importører :-)

Endret av ballerusk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Ja, Vita er sonefri på spill.

2. Ikke for øyeblikket siden Vita ikke er lansert i Europa, men denne åpner da rundt/på lanseringsdatoen 22. februar vil jeg tro

3. Maskinene? Tviler, eneste er at du bruker O til å bekrefte og X for å kansellere/avbryte på de japanske maskinene. Utseendemessig skal alt være likt såvidt jeg forstår. Det jeg har fått med meg er at 3G-delen av en japansk 3G/Wifi-Vita ikke virker i Europa, men at en asiatisk modell som kommer 23. desember skal være mulig å gjøres "sonefri" på 3G.

Lenke til kommentar

3. Maskinene? Tviler, eneste er at du bruker O til å bekrefte og X for å kansellere/avbryte på de japanske maskinene. Utseendemessig skal alt være likt såvidt jeg forstår. Det jeg har fått med meg er at 3G-delen av en japansk 3G/Wifi-Vita ikke virker i Europa, men at en asiatisk modell som kommer 23. desember skal være mulig å gjøres "sonefri" på 3G.

Hmm, det der er en dealbreaker for meg. Jeg må ha X som bekreft og O som avbryt, pluss at som gadgetnerd må jeg alltid ha den beste utgaven(den med 3G). Vil ikke 3G-utgaven fra Play-Asia fungere i Norge med andre ord? Ser ut som om jeg må belage meg på å vente. Hold oss oppdatert angående momsregning ;)

Lenke til kommentar

Hmm, det der er en dealbreaker for meg. Jeg må ha X som bekreft og O som avbryt, pluss at som gadgetnerd må jeg alltid ha den beste utgaven(den med 3G). Vil ikke 3G-utgaven fra Play-Asia fungere i Norge med andre ord? Ser ut som om jeg må belage meg på å vente. Hold oss oppdatert angående momsregning ;)

Enig! Blir å bruke GameStop tilbudet dem har med 3DSen. :)

Lenke til kommentar

Som sagt, det er ikke mulig å få 3G-delen av den japanske 3G/Wifi-Vitaen til å virke i Europa (foreløpig såvidt jeg vet), MEN den asiatiske 3G/Wifi-Vitaen (som jeg linket til) mener jeg skal kunne gå an å bruke 3G på, også i Europa.

Mulig den må gjøres "sonefri" på 3G-delen, men det får vi vel vite ikke lenge etter den lanseres på lille julaften. Play-Asia selger både den japanske og asiatiske versjonen.

Endret av ballerusk
Lenke til kommentar

Anmeldelses-poengsum (om det er det det heter) fra Famitsu

Power Smash 4 (PSV) – 9/9/9/8

Uncharted: Golden Abyss (PSV) – 9/9/8/9

BlazBlue: Continuum Shift Extend (PSV) – 9/9/8/8

Everybody’s Golf 6 (PSV) – 9/9/8/8

Lord of Apocalypse (PSV) – 9/9/8/8

Dynasty Warriors Next (PSV) – 9/8/8/8

Army Cops of Hell (PSV) – 8/8/8/8

Dark Quest Alliance (PSV) – 8/8/8/8

Touch My Katamari (PSV) – 8/9/7/8

Ultimate Marvel vs. Capcom 3 (PSV) – 8/8/7/8

Shinobido 2 (PSV) – 8/8/8/7

F1 2011 (PSV) – 8/7/7/6

Asphalt: Injection (PSV) – 7/7/7/7

Michael Jackson The Experience HD (PSV) – 7/7/6/7

(fra Gaming Everything: http://gamingeverything.com/13181/famitsu-review-scores-122011-first-vita-scores/ )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...