emwa Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hei Er i et ganske stort dilemma for tiden.. Jeg går på en vgs(vg2) jeg ikke trives så veldig godt på. I klassen min er det bare muslimer som menger seg sammen. Ikke har jeg noe interesse av å være sammen med slike muslimer heller... Jeg er veldig mye alene på skolen jeg går på. Sitter ofte alene. Jeg har 3 venner, men føler ikke jeg passer inn i gjengen mer. Med tanke på at de både drikker, røyker og snakker åpenlyst om sexlivet sitt. Noe ikke jeg gjør... Jeg har lenge ønsket å bytte skole, men har vært veldig ubesluttsom fordi stemningsleiet mitt er utrolig bipolart.. Altså noen ganger vil jeg ikke bytte skole, mens andre ganger føler jeg at jeg må bytte skole for å leve videre. Så. problemet er: 1. Jeg har ganske bra karakterer egentlig. Jeg er nesten sikker på at det blir vanskelig å få like gode karakterer på skolen jeg kommer til å bytte til. Det er litt slapt på min næværende skole, det er det ikke på den jeg vil bytte til. 2. Det er flere trivelige folk på skolen jeg øsnker å bytte til. Mer ordentlige mennesker som passer mer for meg. Jeg kommer kanskje til og trives bedre der. 3. Jeg er så stygg. Jeg er redd for å få det enda verre der på grunn av min stygghet. Dessuten har jeg regulering! Så hva ville dere gjort? Byttet skole å mest sannsynlig(få flere venner, og trives bedre) , eller fortsette på nåværende skole og få gode karakterer men ikke trives eller ha ordentlige venner ? Håper noen kan gi meg noen tips Hilsen Meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå