Stigma Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hei, håper dette var en noenlunde passeig kategori for dette Jeg prøver å oppdrive noen slike touch-hansker til en julegave. De virker på meg som en fin mellomting mellom praktisk byttig ting og gøy dings til en kjekk pris. Desverre så gikk de tom der jeg hadde først tenkt å kjøpe dem, så jeg lurer på om noen kan komme med forslag på hvor de ellers selger slike i Bergen. Det er sikkert mange steder som selger slike ting, men det er bare vanskeig å tenke seg hvem siden det ikke er en lett kategoriserbar gjenstand. Kanskje dette kan også være julegavetip til noen der ute som trenger "en liten ting til" til noen? -Stigma Lenke til kommentar
Borgemeister Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Dra en tur på Brun & Blid. Er du heldig finner du et par av slike i rosa inne i ei solseng :-D Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Dra en tur på Brun & Blid. Er du heldig finner du et par av slike i rosa inne i ei solseng :-D Godt å se at både kreativiteten og humøret er i behold Litt mer praktisk forslag er jeg dog åpen for -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå