Talg Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg har ett problem med den ene Dell laptopen min. plutselig en dag fant den ikke nettverket mitt på nettverks lista den fant alle naboene sine. jeg har hatt pcen med litt rundt å jeg får koblet meg på andre og surfet. Den andre pcen min finner nettverket å har ingen problemer med det. Noen som har hatt samme problemet eller vet åssen dette kan løses uten om å kaste pcen ut av vinduet? Lenke til kommentar
blinc Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Restart routeren og søk på nytt Lenke til kommentar
Talg Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Restart routeren og søk på nytt Prøvd mange ganger :/ Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Logg inn på routeren og endre kanal til 11 eller lavere. Trolig har du innstillinger i PC for USA og ikke EU. Dermed får du ikke inn kanal 12 og 13. Lenke til kommentar
Talg Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Logg inn på routeren og endre kanal til 11 eller lavere. Trolig har du innstillinger i PC for USA og ikke EU. Dermed får du ikke inn kanal 12 og 13. Kan det endre seg over natten ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hvis du bryter strømmen til routeren, så kan den endre kanal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå