Scriptgutten Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg er på utkikk etter en LCD-skjerm med touch som passer i DIN-sokkelen bilen min, som har inngang for VGA, og tilkobling til PC via USB slik at den kan styre en PC via touch. Jeg vet det finnes et hopetall av CD/DVD-spillere som har tilkobling for composite, og som har touchskjerm, men her kan touchskjermen bare styre de innebygde egenskapene i spilleren. Jeg trenger altså en som også kan kobles til en ekstern PC for å styre den. Jeg snakket med en kar fra England som sa at han hadde vært med på å montere noe slikt en gang, men jeg har sett overalt, og kan ikke finne noe tilsvarende. Han fra England sier han heller ikke klarer å finne igjen skjermen de monterte til salgs noen steder. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noe sånt, eller kan det være han karen fra England ikke snakker helt sant? Planen er å montere en gammel laptop jeg har liggende med defekt skjerm bak i bilen, og trekke kabler fra denne og frem til LCD-skjermen i dashboardet slik at den kan brukes til å styre musikk, weblesing, film osv. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Her feks: http://www.carcomputer.co.uk/shop/in-dash-monitors Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 Flott, takker, akkurat det jeg var ute etter. Jeg ser at butikken legger på 20% engelsk VAT, må jeg betale det når jeg skal bestille til norge? Virker litt urettferdig at man skal måtte betale moms 2 ganger, da den norske tollen kommer til å kline på 25% ekstra + fortollingsgebyr Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Har ikke handlet der selv, men det vanlige er at de ikke legger på moms, slik at du bare betaler norsk moms (hvis du er uheldig) Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 · For overseas an international orders we can only accept payment by bank transfer. If you wish to order an item, please e-mail [email protected] stating the product you wish to order, the quantity, and the country the goods are to be dispatched to. We will respond with a formal quotation including shipping charges. Du må maile de uansett, men nei, du skal ikke trenge å betale britisk moms. Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg har snakket med de, de sier jeg ikke trenger å betale britisk moms, men de sa også at de har sluttet å selge denne spilleren :( Svaret jeg fikk fra de var: Thanks for your query. Its a good thing you emailled before placing your order. Unfortunately we don't actually carry stock of these units any more I'm afraid. We had them for a while, but discovered that there were issues with the build quality that we weren't happy with. As a result, we are no longer stocking the unit and it will be removed from our website shortly. Da må jeg se etter noe annet igjen ser det ut som :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå