Gå til innhold

Slettet salgsannonse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har absolutt ingen grunn til å gjøre dette, hvor dette spillet ikke var det jeg er ute etter. Vil gi alt av info osv. til kjøper.

Vil også sende over alt av mails / info jeg har fått fra EA/Origins

Endret av Zeim
Lenke til kommentar

Du kan gjerne få 200kr av meg for spillet, men jeg stoler ikke på en helt ny bruker. Betaler IKKE på forhånd.

edit: Og salg er helle ikke lov på forumet, så tråden kommer sikkert til å bli stengt ganske kjapt.

Har fått noen henvendelser nå, 200 selger jeg ikke dette for, som sagt, ga 499 for spillet

Grunnen til at jeg er "ny bruker" er fordi jeg lagde en account her siden jeg ville selge min SWTOR account, noe som er utenfor dette forumet, hele handelen vil foregå over mail / teamspeak / nærheten av oslo, om ønsket

Og igjen, ALT av info fra EA / Origin vil bli overført til den som kjøper

Lenke til kommentar

Ikke at jeg tror selger har i tankene å scamme noen, men generelt sett er det ganske dumt å starte en mmo-karriere på kanskje flere hundre eller tusen spilletimer på en annen sin konto, når prisforskjellen uansett er så liten (100-200kr).

Lenke til kommentar

Ikke at jeg tror selger har i tankene å scamme noen, men generelt sett er det ganske dumt å starte en mmo-karriere på kanskje flere hundre eller tusen spilletimer på en annen sin konto, når prisforskjellen uansett er så liten (100-200kr).

Nå skal det sies at contact mail osv, kan forandres til hvaenn kjøper måtte ønske, så dette er ikke et relevant problem

Dette er også halv pris av hva man må betale nå for å få game tid før release

Når det gjelder scam, har jeg absolutt null interesse i å "scamme" noen for 250kr...

vil som sagt gi alt av info kjøper måtte ønske.

Endret av Zeim
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...