Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil ikke gi jenta forventninger

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, vil jeg(19) helst skåne denne aktuelle jenta(19). Vi kjenner ikke hverandre så veldig godt, men vi snakker litt på nett, og hun tar alltid kontakt med meg via chat hver eneste gang jeg logger på FB. Til tider sender hun hjerter i tillegg uten at jeg har lagt opp til flørting. Jeg begynner å bli grundig lei av dette, siden jeg ikke har interesse for henne på noen måte, og siden hun er så pågående frykter jeg at hun skal mistolke det jeg sier på chat.

Derfor lurer jeg på: skal jeg bare fortsette slik jeg gjør nå og satse på at hun tar hintet, eller skal jeg bare ignorere henne? Vil ikke ignorere henne heller, siden vi møtes via felles bekjente av og til, og det kan bli kleint.

Endret av ZeTtOs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm... Dette høres interessant ut! Elsker slike situasjoner!!! :innocent:

Jeg ville prøvd å snakke med henne, altså dere to alene uten (ikke FB). Du sier jo at dere treffes via felles bekjente, sa da burde dette ikke bli en altfor vanskelig sak.

Så burde du spørre henne om hvorfor hun gjør det hun gjør, og kanskje spesielt det med hjertene. Da har du jo også muligheten til å si at du ikke er interessert. Etter min mening vil du virke mye mer seriøs når dere snakker ansikt til ansikt, enn over FB.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke spør henne om hvorfor hun gjør det hun gjør... jeg ville heller sagt på en fin måte at jeg ikke er interisert enn mer enn bare vennskap =) "Jeg syntes du er ei flott jente og alt, men jeg er kun iterrisert i deg som venninne.." elns =)

Hvorfor ikke spørre om hvorfor? Er ikke det alle leter etter et svar? Og hvis det går rett til helvete, så vet hun hvertfall at det er hennes egen skyld. Min måte er nok den måten du får henne til å føle seg litt dum. :devil:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...