MrAvionics Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hei. Har en C902 mobil kjøpt fra moobi via tele2. Den har vært på service tre ganger på to år etter at jeg kjøpte den med samme feil. Den ble byttet til en swap enhet etter andre gangen. Den siste gangen så ble den en kommunikasjonsfelil som gjorde at de fikset høyttaleren istedenfor å kjøre i gang en reklamasjon. Nå har høyttaleren begynt å skurre igjen. Garantien på to år er utgått men er ikke gått fem år enda, (snart tre) så da har jeg vel reklamasjonsrett ? Vil jeg kunne kreve pengene tilbake denne gangen ? Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hvis det blir påvist en mangel iflg Forbrukerkjøpsloven, så ja. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Selv om den ved andre gang ble byttet til en swap enhet med da nytt imei nummer ? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Selv om den ved andre gang ble byttet til en swap enhet med da nytt imei nummer ? Ja. Bytte til swap eller fabrikk-ny enhet er å regne som avhjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå