Welcome2Brazil Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Den siste uken har pcen vært treg under oppstart når jeg tar på pcen og når jeg restarter den. Den spør om ulike metoder for å starte den, eks alternativ 1 3 succesfull boot, alternativ 4 5 sucessfull boot osv, alle er i vanlig mode tror jeg, ikke noe safe mode. Jeg trykker bare f1 på default eller noe og da går det på et vis. Men det rare er at når jeg kommer på desktop så står alltid årstallet 2007 istedenfor 2011 som jeg alltid har hatt før og stiller inn. Når jeg prøver å logge på msn så kommer det error, men når jeg skifter årstall til 2011 og dato og klokkeslett for idag og så logger på msn så funker det. Jeg testet denne metoden både idag og igår og det funker. Jeg synes det var veldig rart at jeg kun skifter på tiden på pcen og det skal være forskjell på om msn funker eller ikke? Jeg hadde også problemer noen dager siden å logge inn på facebook pga jeg ble spurt om noe sikkerhetstull for å logge inn og jeg klarte detikke. Jeg tror dette har noe sammenheng med msn problemet. Så hva er dette for noe tull? Bruker windows 7 64 bit Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Antar at dette gjelder en litt eldre pc? Det er godt mulig batteriet på Hovedkortet ditt nå er utslitt, dermed så vil den ikke greie å holde lagret endringene i Bios over neste boot. Enkleste er å kjøpe et nytt batteri og erstatte det gamle. Lenke til kommentar
Welcome2Brazil Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Antar at dette gjelder en litt eldre pc? Det er godt mulig batteriet på Hovedkortet ditt nå er utslitt, dermed så vil den ikke greie å holde lagret endringene i Bios over neste boot. Enkleste er å kjøpe et nytt batteri og erstatte det gamle. Er ikke helt sikker på hvor gammel den er men regner med den er fra ca 2007-2008. Er det ikke rart at msn ikke funker og så når jeg bare skifter dato, årstall og klokkeslett så funker msn? Lenke til kommentar
Loxxo Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Antar at dette gjelder en litt eldre pc? Det er godt mulig batteriet på Hovedkortet ditt nå er utslitt, dermed så vil den ikke greie å holde lagret endringene i Bios over neste boot. Enkleste er å kjøpe et nytt batteri og erstatte det gamle. Er ikke helt sikker på hvor gammel den er men regner med den er fra ca 2007-2008. Er det ikke rart at msn ikke funker og så når jeg bare skifter dato, årstall og klokkeslett så funker msn? Msn må ha rett dato for å fungere, ellers kan du bare kjøpe noe og tilbakestille datoen på maskinen. Og siden du sier du må stille klokken for å komme på msn vil jeg tro som det er kommentert over at bios batteriet ditt ikke klarer å holde på datoen og er derfor defekt, kan også påvirke boot tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå