runerask Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hei, har noen hatt besøk av elektriker? Hva var timeprisen? Takker for svar :-) Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hei, har noen hatt besøk av elektriker? Hva var timeprisen? Hadde ein i arbeid på timebasis (6-7 timar) for berre eit par dagar sidan - men sidan me bur utanlands vil eg tru timeprisen ikkje vert VELDIG interessant? Kan seia leverandøren er rekna som veldig seriøs her og slett ikkje utprega rimeleg, men slett ikkje einkvar norsk 18-åring hadde teke handa si i arbeid for same løna som den timeprisen eks "MVA". Ein slektning hadde ein for eit par veker sidan. Det meste var eit større tilbod på fastpris til omlag 1000 kr pr punkt, alt inkl, men det kom på mellom ein og to timar ekstraarbeid som kosta (med MVA) 825 kr/time. Lenke til kommentar
Stigi81 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hei, har noen hatt besøk av elektriker? Hva var timeprisen? Takker for svar :-) Tja, det er vel litt vanskelig å svare på.. Kommer blant annet på hvor du bor i landet osv. Jeg har vel vært borti at elektrikere tar fra 550 - 750 kr/timen + mva. Men det finnes sikkert både dyrere og billigere der ute.. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Hei, har noen hatt besøk av elektriker? Hva var timeprisen? Takker for svar :-) Tja, det er vel litt vanskelig å svare på.. Kommer blant annet på hvor du bor i landet osv. Jeg har vel vært borti at elektrikere tar fra 550 - 750 kr/timen + mva. Men det finnes sikkert både dyrere og billigere der ute.. Takker for svar, og tar gjerne imot flere :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå