Gå til innhold

Hvor mange ganger har dere strøket på oppkjøring?

1000000

Anbefalte innlegg

Hei!

Er nå på min andre stryk (siste for 3 dager siden), og er nesten sikker på at det kommer til å drite seg utallige ganger til. Har feil av typen "kjøremåten gir ikke god nok sikkerhet og samhandling". Klarer f.... ikke å konsentrere meg når jeg er så nærvøs som jeg er på oppkjøringa.

Flere som har strøket mange ganger?

Hva var det som gjorde at det gikk til slutt?

Har selv funnet ut at farta har enormt mye å si, så neste gang skal farta senkes betraktelig.

Ser nå at det er et gammelt innlegg , men lurer på om du har lappen nå og strøk du mer enn 3 ganger ? :) 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Stod på teori og oppkjøring på første forsøk. Fikk en dansk sensor på oppkjøring, noe som stresset meg en smule da jeg ikke forstod et ord av hva han sa. Takket derfor pent nei til småprat igjennom turen. Husker ikke så mye av turen, men tok meg god tid og holdt en generelt moderat fart hele tiden. Men selvsagt ikke veldig langt under fartsgrensen. Fikk skryt for å følge godt med og slakke ned litt i vikepliktsituasjoner, noe jeg ofte glemte under kjøreopplæringen. Tror mitt tips vil være at det er bedre å ta seg litt ekstra god tid i situasjoner man er litt usikker i, i stedet for å trykke gasspedalen i bånn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...