Urenluren Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg får kornete bilder når jeg ser video eller på nett-tv i fullskjerm. Jeg har et Gainward Geforce GTX560Ti kort og har oppløsning på 1920x1080.Jeg bruker DVI kabel. Jeg ser ingen grunn til at bildene skal bli så dårlige, er det noen som har noen ideer? Bildet blir dårlig selv om jeg ser på DVD film. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hvordan dårlig? Uskarp? Selv har jeg prøblemer med annet BenQ skjerm på 120 hz så tror disse skjermene er dårlige. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg får kornete bilder når jeg ser video eller på nett-tv i fullskjerm. Jeg har et Gainward Geforce GTX560Ti kort og har oppløsning på 1920x1080.Jeg bruker DVI kabel. Jeg ser ingen grunn til at bildene skal bli så dårlige, er det noen som har noen ideer? Bildet blir dårlig selv om jeg ser på DVD film. Når du bruker en skjerm med oppløsning på 1920x1080 og videoen har lavere oppløsning må det jo bli dårligere bilde. DVD har oppløsning på 720x576 og nett-TV har ofte lavere oppløsning. Skal du ha max bildekvalitet må jo materialet ha samme (eller høyere) oppløsning som skjermen. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Leste feil på den første, ja du må ha blueray/HD oppløsning på filmen for best bildegjengivelse. Prøv quictime movie på apple sine sider. Lenke til kommentar
l4d2 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Har samme skjermen , og har bare hatt den i rundt 1 måned nå.. og må si jeg er passe skuffet har allerede funnet masse små pirk som ikke trenger og være der.. og er ikke helt sikker på om det kanskje har noe med skjermkortet mitt og gjøre , men det tviler jeg på .. et problem som er serdeles irriterende er når jeg spiller spill..har ikke noe og si hvilke spill , men på mørke partier så har skjermen en tildens og flimmre , med andre ord at jeg får svarte litt utydelige striper på langs over skjermen ... noe som er svert irriterende.. noen som har noen ide hvor problemet kan ligge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå