Gå til innhold

PL: QPR - Manchester United (18. desember kl 1300)

The Hoff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste matchen til Evans i år? Synd for han å brenne 3-4 store sjanser, dog. Midtstopper-sjuka. Carrick, Jones, Evans, Smalling, Ferdinand og Valencia var outstanding i dag.

Dette var fornøyelige greier. Koste meg skikkelig for en gangs skyld. Classic United, akkurat som mot Wolves, dette kunne ikke gått bedre, særlig med tanke på kampprogrammet fremover.

Lenke til kommentar

Beste matchen til Evans i år? Synd for han å brenne 3-4 store sjanser, dog. Midtstopper-sjuka. Carrick, Jones, Evans, Smalling, Ferdinand og Valencia var outstanding i dag.

Dette var fornøyelige greier. Koste meg skikkelig for en gangs skyld. Classic United, akkurat som mot Wolves, dette kunne ikke gått bedre, særlig med tanke på kampprogrammet fremover.

Enig, Evans motm for meg, sammens med den alltid så gudommelige Jones. Herregud så deilig han er! Valencia og Rooney også med solide prestasjoner i dag, gladlig!

Eneste minuset var Evra, makan til bøsseopptreden, verste på veldig lenge. Ellers også noe irriterende at vi ikke klarer å putte flere og kaster bort så enormt mange "nesten" muligheter. Nani var som vanlig svært god, men selv til han å være meget inneffektiv i siste tredjedel

Deilig og på bursdagen min å allting. Kos dokke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...