kandinsky Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg får gåsehud av Jones. Bare navnet gir meg harding. Aldri om Welly var offside, forresten. Fucks sake det tar 1 sek å sjekke noe sånn med videodømming. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Carrick faktisk :new_woot: Endret 18. desember 2011 av Tafsen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 HAHAHAHAHA!!! Det er jo ingen som tror at Carrick kan score, derfor får han bare gå og gå og gå! Nydelig prestasjon igrunn! Og litt dårlig keeper. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Michaelo Carrickinho Lenke til kommentar
Payung Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Uniteds kjedeligste spiller SCORER. Jepp, Fergie, da trenger ikke United noen ny midtbanespiller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 MESSI WHO?! Carrick! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Evans må ha blitt vaksinert mot å score. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Kommer seg dog til avslutninger. Det gjør ''aldri'' Ferdinand lenger. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Beste matchen til Evans i år? Synd for han å brenne 3-4 store sjanser, dog. Midtstopper-sjuka. Carrick, Jones, Evans, Smalling, Ferdinand og Valencia var outstanding i dag. Dette var fornøyelige greier. Koste meg skikkelig for en gangs skyld. Classic United, akkurat som mot Wolves, dette kunne ikke gått bedre, særlig med tanke på kampprogrammet fremover. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Beste matchen til Evans i år? Synd for han å brenne 3-4 store sjanser, dog. Midtstopper-sjuka. Carrick, Jones, Evans, Smalling, Ferdinand og Valencia var outstanding i dag. Dette var fornøyelige greier. Koste meg skikkelig for en gangs skyld. Classic United, akkurat som mot Wolves, dette kunne ikke gått bedre, særlig med tanke på kampprogrammet fremover. Enig, Evans motm for meg, sammens med den alltid så gudommelige Jones. Herregud så deilig han er! Valencia og Rooney også med solide prestasjoner i dag, gladlig! Eneste minuset var Evra, makan til bøsseopptreden, verste på veldig lenge. Ellers også noe irriterende at vi ikke klarer å putte flere og kaster bort så enormt mange "nesten" muligheter. Nani var som vanlig svært god, men selv til han å være meget inneffektiv i siste tredjedel Deilig og på bursdagen min å allting. Kos dokke! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jones kunne sett slik ut: Han ville allikevel vært dritdeilig! Deilig og på bursdagen min å allting. Kos dokke! Grattis! Hva er det magiske tallet? Bikket tyve? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Deilig og på bursdagen min å allting. Kos dokke! Congrats Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Deilig og på bursdagen min å allting. Kos dokke! Hallelujah, gratulerer mann. Evra kommer aldri til å ha kredibilitet i min bok lenger. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Carrick er jo helt utrolig håpløs for tiden Super jinx? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Toppmeis er heldig. Gikk ikke fullt så bra på min bursdag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå