maikenflowers Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hallo! Jeg går fysikk 1 nå, og jeg er interessert i å spe på med litt fysikkunnskaper utover pensum. Er det noen her som vet om noen populærvitenskapelige programmer/bøker om fysikk? Det må naturligvis være forståelig for en som ikke har hatt fysikk 2 ennå! Når dere først er igang kan dere òg dele tips til hvordan dere har utvidet fysikkhorisonten deres! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Elgstuing Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) En av klassikerene er vel Cosmos med Carl Sagan. TV-program fra 80-tallet, men fortsatt kjempebra. Det er kanskje mer "generell" populærvitenskap, men anbefalingen står like vel. Endret 18. desember 2011 av Elgstuing 1 Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 En av klassikerene er vel Cosmos med Carl Sagan. TV-program fra 80-tallet, men fortsatt kjempebra. Det er kanskje mer "generell" populærvitenskap, men anbefalingen står like vel. Takk for tipset Fant den på cdon.com til en rimelig penge, så jeg kommer nok til å klikke den hjem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå