Gå til innhold

Fra galaxy S2 til Windows Phone, men hvilken?

Anbefalte innlegg

Heisann...

Begynner å bli lysten på ny mobil igjen. Ikke fordi jeg trenger det, men fordi jeg har lyst på noe nytt igjen. Har nå hatt android telefon en stund, Hero, Desire, Desire HD og nå sist Galaxy S2 som jeg faktisk er ekstremt fornøyd med.

Men lysten på å prøve noe nytt er stor, så da tenkte jeg ny telefon til jul fra meg selv :blush:

Men hvilken WP er anbefalt?

Jeg vil aller helst ha S2 videre med WP, men siden det ikke er mulig (som jeg vet) så trenger jeg hjelp til valg av ny telefon.

De viktigste kriteriene er i grunn batteri og kamera, og selvsagt at telefonen ikke har antydninger til treghet under bruk.

En ting til. Dere som har gått i fra Android og over til WP. Hva vil du si er det største savnet i fra Android verden, og hva vil du si er den største fordelen med bytte?

Endret av svortevik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

To spørsmål før du konverterer:

Hvor mye minne er tilgjengelig (apps, musikk, video etc.) i de største Windows-telefonene? Min Galaxy S2 har 11 GB, og Nokia N8'en har 14 GB internt, begge med mulighet til utbyttbare minnekort på opptil 32 GB. Windows bør helst ikke være dårligere enn dette. Eller?

Situasjonen for apps? Hvordan er den?

Lenke til kommentar

Jeg har brukt 5GB på min S2, da har jeg 137 programmer og spill på plass. Bilder og video lagres på minnekortet, men det er ikke noe stort problem å flytte bilder over til pc med jevne mellomrom.

WP har vel fått mye skryt etter hva jeg har fått med meg. Mulig jeg ikke har lest godt nok, men kom gjerne med hva som eventuelt er feil med WP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...