Toas Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg bli 14år 22.august jeg ønske meg en ny hovedkort.. hva jeg burde kjøpe?? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 For det første: Gratulerer med dagen (selv om jeg ikke helt skjønner hva det hadde med valg av hovedkort å gjøre). For det andre: Har du lyst på et AMD eller Intel hovedkort? Lurt å få med! :wink: Når det gjelder hva jeg anbefaler så har ikke jeg så mye peiling på Intel hovedkort så jeg anbefaler bare et AMD hovedkort. De fleste nForce 2 hovedkort er bra, men den som hevder seg best av dem er nok Abit NF7-S V2.0 Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 For det første: Gratulerer med dagen (selv om jeg ikke helt skjønner hva det hadde med valg av hovedkort å gjøre). For det andre: Har du lyst på et AMD eller Intel hovedkort? Lurt å få med! :wink: Når det gjelder hva jeg anbefaler så har ikke jeg så mye peiling på Intel hovedkort så jeg anbefaler bare et AMD hovedkort. De fleste nForce 2 hovedkort er bra, men den som hevder seg best av dem er nok Abit NF7-S V2.0 jeg lurer på om jeg heller vil anbefale et annet hk en dette. har det selv og jeg får ikke opp noe skjermbilde. en til på forumet som ikke for det. og det verste er at det er INGEN ting som forteller deg hva som er galt slik som msi med lys og asus med stemme. Jeg ville valgt asus tror jeg. vet ikke hvilket men det er så mye enklere med lys/stemme/pip Lenke til kommentar
gixer Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 For det første: Gratulerer med dagen (selv om jeg ikke helt skjønner hva det hadde med valg av hovedkort å gjøre). For det andre: Har du lyst på et AMD eller Intel hovedkort? Lurt å få med! :wink: Når det gjelder hva jeg anbefaler så har ikke jeg så mye peiling på Intel hovedkort så jeg anbefaler bare et AMD hovedkort. De fleste nForce 2 hovedkort er bra, men den som hevder seg best av dem er nok Abit NF7-S V2.0 jeg lurer på om jeg heller vil anbefale et annet hk en dette. har det selv og jeg får ikke opp noe skjermbilde. en til på forumet som ikke for det. og det verste er at det er INGEN ting som forteller deg hva som er galt slik som msi med lys og asus med stemme. Jeg ville valgt asus tror jeg. vet ikke hvilket men det er så mye enklere med lys/stemme/pip Joa, men man har jo gjerne garanti og jeg tror at det er bare snakk om uflaks i ditt tilfelle. Det er mange andre her på forumet som skryter kortet opp i skyene. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 For det første: Gratulerer med dagen (selv om jeg ikke helt skjønner hva det hadde med valg av hovedkort å gjøre). For det andre: Har du lyst på et AMD eller Intel hovedkort? Lurt å få med! :wink: Når det gjelder hva jeg anbefaler så har ikke jeg så mye peiling på Intel hovedkort så jeg anbefaler bare et AMD hovedkort. De fleste nForce 2 hovedkort er bra, men den som hevder seg best av dem er nok Abit NF7-S V2.0 Får det vel i presang Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 enig, go abit nf7-s 2.0 Lenke til kommentar
Dally Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Heey Har selv NF-7 1,2 men du kan har NF7 2,0 det er god jeg overklokking 2100+ 1,33 til 2060 ca samme som AMD 2700 8) Lenke til kommentar
bambam Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 For det første: Gratulerer med dagen (selv om jeg ikke helt skjønner hva det hadde med valg av hovedkort å gjøre). For det andre: Har du lyst på et AMD eller Intel hovedkort? Lurt å få med! :wink: Når det gjelder hva jeg anbefaler så har ikke jeg så mye peiling på Intel hovedkort så jeg anbefaler bare et AMD hovedkort. De fleste nForce 2 hovedkort er bra, men den som hevder seg best av dem er nok Abit NF7-S V2.0 -s = s-ata. Tviler på at han trenger det :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå