Substitute Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hei. Jeg har to dager på meg til å rense kamerahus og objektiver. Etter en aktiv reise så er det mye dritt inni og veldig irriterende støy på sensor. (jeg hater sand) Jeg er Canon VIP medlem (laveste nivå), men usikker på om det er nok til å få alt gjort på to dager. Er i Haugesund området disse dagene. Gode tips taes imot med takk!! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Ikke bruk trykkluft fra trykkluftkompressor siden det kan skade sensor, får du tak på luft på sprayboks kan du bruke det forsiktig på litt avstand. Finn et apotek og kjøp en ørsskyllepumpe som du kan bruke for å få bort støv fra sensoren, finnes det en fotobutikk så kan du høre om de har et våtrensesett for sensor, optikk kan du rense ved og bruke brillerense-servietter som du får tak på i en brillebutikk, men er det mye sand på linseelementene så blås de rene først. Endret 18. desember 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå