baguett Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Fant ingen nye tråder om komediefilmer, så jeg fyrer løs. Har dere tips om gode komediefilmer? Helst nye (2011, med mindre de er sykt gode) og ikke drama og kjærlighet, bare komedier. Liker filmer med Kevin James, og The Hangover filmene Sett i 2011: Horrible Bosses The Hangover 2 Win Win Take me home tonight Arthur The dilemma Your Highness Kung Fu Panda 2 Zookeeper pluss noen jeg sikkert har glemt. fyr løs Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) The dilemma jeg sitter og ser denne nå. virker som den mest multidrama filmen jeg har sett. ikke veldig bra film heller. eller morsom ikke for å være negativ. men bare en advarsel for folk som vil se noe morsomt. Endret 26. desember 2011 av goggen92 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Synes The Dilemma var grei film, ikke noe "TOP TEN MUST SEE" men helt grei :> Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 En av mine favoritter av året som snart er omme, er "Crazy, Stupid, Love" med bl.a. Steve Carrell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå