Gå til innhold

Gothic 2 slutt ( Spoilers )

Anbefalte innlegg

Har nettopp rundet Gothic 2, og jeg må si at jeg ble skuffet... slutten var så brå! Merkelig og.

Etter å ha drept unknown dragon, tok jeg "gem of soul" fra han, og prøvde å "fikse" innos ringen, men så stod det "not enough resources". Hva er egentlig vitsen med det der, spillet er jo slutt i det man har slått monsteret?

Jeg hadde 153 i styrke, og tok bossen på 9 slag eller noe. Litt for enkelt. Og i tillegg kommer Xardas, som har gått over til den onde siden, og sier at de skal møtes igjen... det første jeg tenkte var at han kommer tilbake i neste kapittel , og så finner jeg ut at spillet er slutt... :cry:

Jeg fikk jo ikke engang dratt tilbake til Khorenis og fått æren jeg fortjente! ble skuffet jeg... hva synes dere andre om slutten? Nå må det sikkert komme en 3`er også da. eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har lyst til og avsløre hvordan man åpner den siste porten? Om den åpnes ved å bruke rette kombinasjoner, med de switchene jeg allerede har brukt for å åpne den døren, så kan jeg likså godt avslutte spillet. Jeg synes forferdelig lite om å springe på måfå mellom de 4 romma. Særs uinteressann oppgave-løysing.

Lenke til kommentar

Helt enig, slutten var Elendig, og den undead-dragen altfor pinglete..

Litt synd, da spillet er helt topp. Men så sitter man igjen uten å føle at man har hatt et skikkelig "oppgjør."

At det kommer en expansion er ingen grunn til å lage en uferdig slutt!

Hadde vært bedre om man kunne komme tilbake til Khorinis og få litt cred, samt whacke de siste monsterene som var for tøffe tidligere..

-Just my two bits worth.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...