asad Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Har nettopp rundet Gothic 2, og jeg må si at jeg ble skuffet... slutten var så brå! Merkelig og. Etter å ha drept unknown dragon, tok jeg "gem of soul" fra han, og prøvde å "fikse" innos ringen, men så stod det "not enough resources". Hva er egentlig vitsen med det der, spillet er jo slutt i det man har slått monsteret? Jeg hadde 153 i styrke, og tok bossen på 9 slag eller noe. Litt for enkelt. Og i tillegg kommer Xardas, som har gått over til den onde siden, og sier at de skal møtes igjen... det første jeg tenkte var at han kommer tilbake i neste kapittel , og så finner jeg ut at spillet er slutt... Jeg fikk jo ikke engang dratt tilbake til Khorenis og fått æren jeg fortjente! ble skuffet jeg... hva synes dere andre om slutten? Nå må det sikkert komme en 3`er også da. eller? Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 JEg har oså rundet Gothic 2. Må si det var en bra slutt.. Men det kommer jo Gotic 2 expantion + En Gotic 3. så kansje det blir litt mere menig i det da Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Hvor har du lest om Gothic 3 og tilleggspakken? Siden dems er ikke særlig oppdatert... Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Noen som har lyst til og avsløre hvordan man åpner den siste porten? Om den åpnes ved å bruke rette kombinasjoner, med de switchene jeg allerede har brukt for å åpne den døren, så kan jeg likså godt avslutte spillet. Jeg synes forferdelig lite om å springe på måfå mellom de 4 romma. Særs uinteressann oppgave-løysing. Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Helt enig, slutten var Elendig, og den undead-dragen altfor pinglete.. Litt synd, da spillet er helt topp. Men så sitter man igjen uten å føle at man har hatt et skikkelig "oppgjør." At det kommer en expansion er ingen grunn til å lage en uferdig slutt! Hadde vært bedre om man kunne komme tilbake til Khorinis og få litt cred, samt whacke de siste monsterene som var for tøffe tidligere.. -Just my two bits worth. Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Det man først og fremst trenger i exp'en, er noen monstre som er skikkelig sinnsyk vanskelige å drepe. Det gir alltid inspirasjon til å slite videre. Alle monstrene i Gothic2 var jo puslete, selv om de var store og fine å se på =) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 tror du kan lese om exp pakken på den tyske siden... er , var hvertfall usikkert om dei skulle gi ut expansion pakken på annet en tysk.... :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå