caza Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Har fått med en Dell minneplugg(usb 64mb) til min 500m, men da jeg putter den i usb-port(desktop) finner ikke maskina den ? Trenger jeg noen spesiell programvare. Trodde det bare var å putte inn, så fant maskinen den selv via min datamaskin Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Vet ikke helt hvordan det er med Dell sin flash-stick, men de fleste andre fungerer uten drivere/program med operativsystem som er nyere enn win98se. Hvilket OS kjører du? Lenke til kommentar
caza Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 kjører xp home. Mulig jeg må restarte etter at jeg har satt den i. Skal prøve det nå. Kommer tilbake Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 det var rart, usb-kontroller-driverne er selvfølgelig innstallert? altså du er sikker på at usb-porten funker? btw, det skal ikke bety noe om du restarter når du bruker usb-porter.. Lenke til kommentar
caza Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Prøvde restarte nå. Ingen forskjell. Må være at usb porten ikke funker. Har en gammel :oops: maskin(3 år) Muligens at usb porter må aktiveres. Har et shuttle av61 HK. Noen som vet hvordan :smile: Lenke til kommentar
caza Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Fortsatt ingen gode løsninger :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå