Petterboy95 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 hei , har et microsoft tastatur , noen ganger funker ikke tastaturer og noen ganger når jeg skriver så blir b til p og lignende ... hva kan dette skyldes? har blitt sånn helt plutselig Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 hei , har et microsoft tastatur , noen ganger funker ikke tastaturer og noen ganger når jeg skriver så blir b til p og lignende ... hva kan dette skyldes? har blitt sånn helt plutselig Det nok ødelagt. Koblingsfeil etter brus søl, smuler, eller er bare slitt ut. Samme skjedde med mitt. Det ble bare verre og verre. Jeg byttet det ut. Gikk ikke an å skrive på det. M ble 6fme, etc.. Bruker du trådløst, kan du prøve å bytte batteri. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 hei , har et microsoft tastatur , noen ganger funker ikke tastaturer og noen ganger når jeg skriver så blir b til p og lignende ... hva kan dette skyldes? har blitt sånn helt plutselig Det nok ødelagt. Koblingsfeil etter brus søl, smuler, eller er bare slitt ut. Samme skjedde med mitt. Det ble bare verre og verre. Jeg byttet det ut. Gikk ikke an å skrive på det. M ble 6fme, etc.. Bruker du trådløst, kan du prøve å bytte batteri. faen å prøvd å bytt batteri men fortsatt samme feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå