DaddyYankee Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Har lyst til å lage en enkel blogg hvor jeg kommer med betting tips. Tenker nok å bruke wordpress, eller noe lignende, men jeg har et krav. På bloggen vil jeg ha en plugin som gjør at jeg får en stor synlig skjema hvor det står Win og Loss. På denne måten kan jeg informere leseren på hvor god eller dårlig jeg er på å tippe. Noen tips til hva jeg kan bruke? Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hva er det du skal integrere mot - hvor er det du skal hente Win og Loss fra? Hva er det egentlig du skal vise? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg skal bare vise hvor mange av tippingene har jeg vunnet, og hvor mange jeg har tapt. Med andre ord, jeg skal bytta på Won og Loss stillinga selv. Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Da trenger du vel ingen plugin - du kan vel bare editere en statisk side/post, eventuelt statisk innhold i selve templaten? Endret 17. desember 2011 av torbjørn marø Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Da trenger du vel ingen plugin - du kan vel bare editere en statisk side/post, eventuelt statisk innhold i selve templaten? mm, men jeg vil ha det på forsiden. Det skal ikke være en del av post, men kan godt være på sidemargen. Og endre selve templaten for hver pick jeg vinner eller taper, det tar tid. Poenget er at det skal være overdrevet synlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå