Gå til innhold

Ny LCD skjerm 19", 5-8000

steinih

Anbefalte innlegg

Hei :-)

Skal ha ny LCD skjerm som kommer til å bli brukt mye til spilling. Setter derfor store krav til pressisjon osv...

Vet at CRT generelt er bedre til spilling, men går for en god LCD pga plassbesparelse.

Noen som har noen anbefallinger?

/steinih :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker å bukker for svar :-)

KOm til å tenke på at jeg skulle ha hatt mulighet til å koble til 2 maskiner til denne skjermen. Dvs samtidig slik at en kunne skifte mellom maskine vha en bryter eller noe. Er det mulig?

Så 191T har 25ms responstid. skulle vel hatt litt bedre enn det. Eller?

Flere tips?

Lenke til kommentar

LCD skjermer er ikke dårlig på spill de skjønner dere. går like fett som på CRT skjermer, iallefall til meg. har en LCD også har broren min en CRT skjerm, han spilte GTA vice city på pc`en sin. jeg prøvde det samme spille på min pc det gikk like fett selv om jeg hadde LCD jeg synes det tilogmed gikk litt bedre på min jeg men

Lenke til kommentar
Denne da ?

http://www.dinside.no/php/art.php?id=91693

700:1 i kontrast mot 500:1 på den "gamle" 191T, også bedre lysstryke. (300 mot 250)... Noen som vet noe om BenQ ? Ser unektlig bra ut !! :yes:

ja har faktisk kikka på den. Ser jo bra ut da, men er det noen som har prøvd den evt vet noe mer om den?

Uansett hvor jeg titter så står det bare att den kommer på lager i slutten av august, har ennå ikke funnet noen med den inne !!!

Lenke til kommentar
Ok, men er det noen som vet hvordan en, dersom det er mulig, kan kjøre 2 maskiner på den samme skjermen "samtidig"?

Det bør gå helt fint. Den har jo vga og dvi inngang sånn at du kan via skjermen velge hvilken input du vil bruke. Eneste blir jo at du da må koble den ene pc'en via vga som ikke gir like godt bilde som dvi.

Lenke til kommentar

Ja har tenkt på det jeg oxo superdigg. Den ene maskinen har ikke DVI så det er ikke så farlig. Men er usikker på om det er mulig å koble til begge inngangene på skjermen samtidig og evt hvordan en lett skifter mellom å hente signaler fra den ene til den andre skjermern...?

Lenke til kommentar
Ja har tenkt på det jeg oxo superdigg. Den ene maskinen har ikke DVI så det er ikke så farlig. Men er usikker på om det er mulig å koble til begge inngangene på skjermen samtidig og evt hvordan en lett skifter mellom å hente signaler fra den ene til den andre skjermern...?

Ja du kan koble til 2 pc`r samtidig, skifter over med en knapp i front, superenkelt :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...