Mr. Lurk Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Aldri. Det er kanskje lurt å utdype seg litt? Aldri. Aldri. Aldri. Aldri. Aldri. Aldri. Aldri. Aldri. Aldri. Aldri. Aldri. Aldrinception Enig! Lenke til kommentar
incom1337 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Først og fremst, utrolig latterlig spørsmål. At du i hele tatt stiller dette spørsmålet får meg til å mene at du ikke burde ta en i det hele tatt! Tok selv min første i april i år, og da hadde jeg tenkt over det NØYE (visste hva jeg skulle ha ett og et halvt år i forveien. ventet såpass lenge for å være sikker på at jeg ville være fornøyd). Vær så snill og tenk over hva du putter på kroppen din, initialene dine på underarmen(og andre steder) er så UTROLIG teit, det er IKKE kult. Hvis du skal ta en tattovering, ta et motiv som betyr noe. Ikke tattover deg bare for å tattovere deg, det kommer du til å angre, garantert. 1 Lenke til kommentar
--CAINe-- Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Få en seriøs og god "tattoo artist" til å gjøre det og ikke en eller annen billig nybegynner... Jeg var så heldig å fikk time hos en av tatovør som er med på Tattoo convension i London blant annet Billig er det derimot ikke med tatovering på overarm Vil ha på underarmen da. Tror ikke det blir så veldig billig der heller Bare husk at det er billigere å kjøpe en langermet tskjorte på sommeren en med laser behandling vist du vil "fjerne" tatoveringen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå