bjaa Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Nå har jeg drevet å leita etter noen katogorier her på forumet... Hvor har de blitt av? Ok. Dere la sammen Religion og Politikk til en katogori...Men hvorfor fjernet dere Mp3 og modding av konsoler? Dette blir bare mer og mer tvilsomt .... Lenke til kommentar
EC Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Det skjedde etter vedtak fattet i forumstyret. De kategoriene som omhandlet MP3 mv. er slått sammen til "codecs" og lagt under "programvare", der de hører hjemme. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Men var det ikke en katogori til? Husker ikke hva den het? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hva er vitsen med å opprette nye kategorier for så å slette dem etter noen måneder? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hva er vitsen med å opprette nye kategorier for så å slette dem etter noen måneder? Vel, det kalles kan kalles testing Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hva er vitsen med å opprette nye kategorier for så å slette dem etter noen måneder? Vel, det kalles kan kalles testing ellers kan man jo også kalle det "ikke tenke igjennom saken før man gjør det..." Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Det skjedde etter vedtak fattet i forumstyret. De kategoriene som omhandlet MP3 mv. er slått sammen til "codecs" og lagt under "programvare", der de hører hjemme. Kan ikke slike endringer og vedtak fra forumstyret legges ut til brukerene, så slipper vi å pluttselig når vi leter etter en post i en kategori, finne ut at kategorien er ikke der? Syns det er litt dumt at vi må spørre om endringer, når vi heller kan bli informert om dem. Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Det kan vi forsøke og få til, ja. Jeg har i alle fall sagt fra de gangene jeg har foretatt endringer, og da poster jeg under "tilbakemeldinger". Skal si fra til de andre også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå