Mechanics Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hahaha.. nok en gang bevises mine teorier om kvinner å være sanne. De blir rett og slett lei deg og leter etter andre å snakke med. Hvis dere begge var "keene" på hverandre er det for seint. Kvinner klarer bare å ha interese for en mann i en viss tid. Så klart noen mer forskjellige enn andre. Beklager hvis jeg tråkker på noen hæler, men dette er jo som sagt mitt syn av saken. 3 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Du mener vel evolusjon, og ikke revolusjon? I dagens samfunn er det jo lagt opp til at menn skal ta initiativ. I tillegg til dette tør ikke alltid jenter å ta mye initiativ, ofte i frykt for å bli avvist eller ansett som "løse på tråden" Stupid samfunn vi har. Lenke til kommentar
Mariannehegelind Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hahaha.. nok en gang bevises mine teorier om kvinner å være sanne. De blir rett og slett lei deg og leter etter andre å snakke med. Hvis dere begge var "keene" på hverandre er det for seint. Kvinner klarer bare å ha interese for en mann i en viss tid. Så klart noen mer forskjellige enn andre. Beklager hvis jeg tråkker på noen hæler, men dette er jo som sagt mitt syn av saken. Har hørt sånne historier før jeg og,men nå som det er sagt så lurer jeg på en ting: er ikke det fullstending normalt? Man blir interessert i et menneske,så blir man bedre kjent med det og finner ut at han/ho ikke er sånn som man trodde,hvorfor er det nødvendigvis rettet mot en "teori om kvinner"? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hahaha.. nok en gang bevises mine teorier om kvinner å være sanne. De blir rett og slett lei deg og leter etter andre å snakke med. Hvis dere begge var "keene" på hverandre er det for seint. Kvinner klarer bare å ha interese for en mann i en viss tid. Så klart noen mer forskjellige enn andre. Beklager hvis jeg tråkker på noen hæler, men dette er jo som sagt mitt syn av saken. Har hørt sånne historier før jeg og,men nå som det er sagt så lurer jeg på en ting: er ikke det fullstending normalt? Man blir interessert i et menneske,så blir man bedre kjent med det og finner ut at han/ho ikke er sånn som man trodde,hvorfor er det nødvendigvis rettet mot en "teori om kvinner"? Det går begge veier. Skjønner også at folk blir lei av å preike på FB over lengre tid. Lenke til kommentar
formann Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 "Illusions never change into something real" Torn Lenke til kommentar
Vatusia Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Dette er ikke noe bare jenter gjør, jeg har opplevd det fra gutter/menn flere ganger også. Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg vil gi deg en helt enkel forklaring på dette. Som nevnt tidligere her, jenta mister interessen. Jenta vil ha det de ikke kan få. Med en gang du begynner å vise interesse tilbake vil det være riktig å eskalere, ta henne med ut osv. Men dersom du ikke gjør dette vil spenningen falle bort, siden hun ikke lenger trenger å "jakte" for å få deg. Hun har oppnådd det og interessen forsvinner, så lett er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå