espenhagen Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Noen som har tips til hvordan man kan trekke opp strømkabel ifra batteriet? Fått tips om å ta det igjennom hanskerommet, noen som vet hvordan man fjerner det ? Også fått et tips og ta det ved siden av panseråpnings vaieren og igjennom den svarte eco boksen. Men får den ikke opp da det sitter 2 skruer bak boksen.. Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Vet ikke hvilken Passat modell du har - men om du har batteriet i motorrommet - så ville jeg tro at du kunne gå gjennom noen gummi "gjennomføringer" i torpedo veggen og legge kabelen langs dør kanalene - vippe opp plastikk dekslene og legge den under der. OBS! Sørg for å sett en sikring på kabelen før den går gjennom torpedo veggen - altså rett etter batteriet........ Lenke til kommentar
espenhagen Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Vet ikke hvilken Passat modell du har - men om du har batteriet i motorrommet - så ville jeg tro at du kunne gå gjennom noen gummi "gjennomføringer" i torpedo veggen og legge kabelen langs dør kanalene - vippe opp plastikk dekslene og legge den under der. OBS! Sørg for å sett en sikring på kabelen før den går gjennom torpedo veggen - altså rett etter batteriet........ Det er en passat 2001 sedan(3bg).. Men tipper jeg legger den under bilen! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Nei nei nei, du skal selvfølgelig legge den INNI bilen, og ikke under... JIZZES!!! Legg den på samme side som batteriet står, det er garantert en gjennomføring der en plass 2 Lenke til kommentar
espenhagen Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Nei nei nei, du skal selvfølgelig legge den INNI bilen, og ikke under... JIZZES!!! Legg den på samme side som batteriet står, det er garantert en gjennomføring der en plass Hehe Eneste muligheten er hullet til panseråpningsvaieren eller igjennom den svarte boksen.. Den svarte boksen får jeg ikke opp pga at det sitter 2 skruer bak boksen som jeg ikke har sjangs til å rekke Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Da jeg la strømkabel en kompis sin bil fant vi flere gummigjennomføringer som kunne brukes. Anbefaler at du tar med deg en kompis og en lommelykt. Så lyser dere bare inni motorrommet så ligger en å ser etter lys under dashbordet. Endret 18. desember 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg har trukket kabler i en god del biler, og har alltid funnet en gjennomføring i torpedoveggen. Ikke alltid like enkelt, men det har alltid gått på et vis. Lenke til kommentar
espenhagen Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Får se hva jeg får til! Lenke til kommentar
espenhagen Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Fikk den igjennom panseråpnings hullet gikk til slutt Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hei, hvis man har 50 mm2 kabel så passer det hvertfall ikke gjennom panseråpningshullet Måtte kjøre via ecu jeg er bare å finne verkøty til det så får du det opp ! her er åssen jeg har gjort Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 husk å ikke legg strømkabelen på samme side som signalkablene! Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Og husk sikring på kabelen før gjennomføring i karosseriet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå