Kittelsaa Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Tatt i peisestuen på et hotell i Ålesund. Ønsker kritikk på lyset, i tillegg til generell kritikk. (Jeg måtte dessverre ha med litt av peisen i bakgrunnen, men håper den ikke forstyrrer for mye...) Endret 17. desember 2011 av Kittelsaa Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Noe annet enn at fyren ser ukomfortabel ut og den gule bokseren er litt vel fremtredende? Synes bildet ble vellykket og at lyset fanget det viktige med bildet, men det er noe som ser unaturlig ut med skyggene på mannens høyre ribbein.. Edit: Ble kanskje også litt mye lys på damens venstre skulder, ble ett litt hvitt punkt der smo kanskje kunne vært tonet ned bittelitt.. (Bare akkurat nok til å ikke være helt hvitt.) Endret 18. desember 2011 av ChristianL Lenke til kommentar
Kittelsaa Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Argh ja, den gule bokseren irriterer meg også. Buksen satt ordentlig på da vi startet, og rett etter dette bildet (som selvfølgelig ble det beste i serien) oppdaget vi at den hadde sneket seg inn i bildet. Grunnen til at han ser ut som han gjør regner jeg med er at det var hans aller første gang foran kameraet. I ettertid har han fortalt meg at han har kontaktet et modellbyrå og skal på workshop, så i fremtiden vil han nok ha et annet ansiktsuttrykk. Den lyse flekken har jeg ikke lagt merke til, så takk for at du fortalte meg om den. Jeg regner med den kom fordi det punktet er nærmest lyset. Det er nok ingen problem å tone det ned litt akkurat der Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Haha, da blir sikkert uttrykkene hans litt annerledes i framtiden ja, utenom det synes jeg det var ett veldig vellykket bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå