Kittelsaa Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Tatt i baren på et hotell i Ålesund i midten av november. Ønsker kritikk på lyset, i tillegg til generell kritikk. Endret 17. desember 2011 av Kittelsaa Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 personligt syns e lyset ble litt for "blast" føler bildet hadde kledd litt mer spreke farger. Får litt sån PinUp dama følelse av bildet. ser nesten litt tegnet ut men hvis dette var meningen så sier jeg vel gjennomført. Ellers syns jeg det er ett tøft bilde. er noe med dama som jeg liker men ikke får satt helt på spissen Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Hotell Atlantica? Synes jeg kjenner igjen baren der seru... Endret 17. desember 2011 av BjerkneZ Lenke til kommentar
Kittelsaa Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Hotell Atlantica? Synes jeg kjenner igjen baren der seru... Stemmer det. Lenke til kommentar
Kittelsaa Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 personligt syns e lyset ble litt for "blast" føler bildet hadde kledd litt mer spreke farger. Får litt sån PinUp dama følelse av bildet. ser nesten litt tegnet ut men hvis dette var meningen så sier jeg vel gjennomført. Ellers syns jeg det er ett tøft bilde. er noe med dama som jeg liker men ikke får satt helt på spissen Fargene er dempet med vilje for å prøve å få til en slags 70talls-look. Takk for kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå