Velociraptor Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hei! Jeg er på utkikk etter en flaske med sprudlende drikke som kan sprettes på nyttårsaften, men det er ingen som liker smaken av champagne eller cava, synes det blir for surt Kjøpte en flaske med Martini Asti en gang, men den var forferdelig! Så i år ser jeg etter en flaske med cider i classisk champagneflaske med sprett i korken Noen forslag? Tar imot alkoholfritt også Lenke til kommentar
fenele Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Finnes vel både cider og brus i champisflaske AFAIK. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Vet du om polet har noen? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 champagne har et trykk på 5 bar, er det dette trykket du er uteetter når du sier "spretten"? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Ja, jeg vil kunne poppe korken Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 musserende vin? Har smakt cava, det var en musserende vin. Likte ikke den. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Om Champagne blir for surt kan dere jo prøve brus eller saft? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Takk for at dere løste tråden min. Da er det avgjort, vi drikker saft på nyttårsaften! 5 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Takk for at dere løste tråden min. Da er det avgjort, vi drikker saft på nyttårsaften! Omg ler meg ihjel... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Kjøp en champagneflaske, tøm den ut såkalt washing.. Hell så i rød deilig JULEBRUS sett på korken, og vips har du nyttårsdrinken din. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Fresita er en musserende fruktvin fra Chilé som minner om søt skogsbærsaft med jordbær, anbefales til alle som vil ha noe å sprette, men egentlig ikke liker smaken av vin. Endret 23. desember 2011 av Flying Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hvilken champagne og cava har dere drukket siden det er for surt? Kjør på med en gul enke - det er alltid bankers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå