hermos Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hei, skjermen på min dell vostro 1400 virker ikke, det som skjer er at når jeg har startet opp så blir den delt på midten nede er den kvit og oppe så kommer logg inn bilde men jeg greier ikke å skrive passordet for det kvite dekker det, men når jeg kobler den til en ekstern skjerm så virker alt, er det noen som kan hjelpe meg med dette? på forhånd takk. Lenke til kommentar
hermos Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Er det ingen som kan hjelpe meg med dette eller eller komme med noen forslag. på forhånd takk. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Er skjermen slik også før windows (?) laster? Lenke til kommentar
hermos Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Er skjermen slik også før windows (?) laster? Hei, den er delt da også, og et par ganger så har den begynt å blafre rulle når den har stått på en stund og jeg har greid å skrive inn passordet, men det har bare skjedd noen ganger, men det som er merkligt at den virker heilt topp når jeg kobler den til ein annen skjerm. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Høres ut som selve skjermen er defekt. Da er det ikke så merkelig at det virker med en annen skjerm. Ta kontakt med Dell for reklamasjon eller reparasjon. Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hej, jag heter Emma och arbetar på Dell. Jag beklagar att du har problem med sin skärm och rekommenderar dig att ringa vår support. De kommer först att undersöka om du har garanti/konsumenträtt, och om så är fallet, kommer en tekniker att felsöka skärmen och därefter ev. boka en service eller byta ut den. Du når vår support på telefon: 67 11 68 82. Återkom gärna om du har fler frågor. Med vänliga hälsningar, Emma Croona EMEA Social Media Outreach Professional Dell | Social Media & Communities Professional Twitter @DellLytter Lenke til kommentar
hermos Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Hei, jeg må takke for den hjelp jeg fikk her på forumet, det viste seg at det var noe gale med skjermen, jeg tok kontakt med dell og det viste seg at jeg fikk ny skjerm på reklamsjon , jeg pratet med di i går mandag og tirsdag kom det en mann å skiftet ny skjerm, det må kalles god servise, takk Endret 20. desember 2011 av hermos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå