stjernesmell Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Litt usikker på hvor denne bør postes, men prøver her. Mamma ønsker å bli tatt med på en rundtur i Oslo der jeg studerer. Vil gjerne vise henne litt steder man vanligvis ikke drar. Som oftest ender man opp i sentrum eller Majorstua. Har dere noen tips til ting jeg kan gjøre/vise henne? Spennende butikker, restauranter, eventer, områder, lunsj-steder osv.? Hun har sett alle de typiske "turist-stedene", men har veldig dårlig geografisk oversikt over byen. Tror kanskje grønland/grünerløkka områdene er ganske ukjente for henne. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Grønland/Grünerløkka hadde sikkert vært kult. Hvis du er student antar jeg økonomien ikke er den beste, men hvis hun spanderer finnes det mange fine restauranter på Aker Brygge og Tjuvholmen. Ellers kan du jo ta henne med til St Hanshaugen, som i tillegg til å være et fint område, også kan by på flotte smaksopplevelser hos blant annet Pascal eller delikatessebutikken Gutta på Haugen. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Du sier jo at du studerer, hva med å vise henne hvor du studerer, deretter kanskje vise henne delene av byen du selv ofte er i. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 kanskje noen tips her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå