Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få henne tilbake?

Anbefalte innlegg

Hei dere, kan først begynne å skrive om hva som har foregått de siste 5 årene..

I Desember 2006 ble jeg kjent med ei utrolig flott jente.. I Februar 2007 ble vi sammen.

Januar 2008 da spurte jeg henne om hun ville gifte seg, og i Mai 2010 giftet vi oss.. August samme år fikk vi en nydelig jente sammen.

Vi har gjort utrolig mye fint og fantastisk sammen, og har hele tiden tatt vare på hverandre.. Inntil August.. Da ble jeg litt aktiv innen politikken og planla diverse ting der, mens ho var mye hjemme sammen med Andrea... Samtidig slet jeg med en del ting på jobben, økonomien var ikke helt på topp og jeg bekymret meg over det og jobben i tillegg, noe som kan ha gjort at jeg har hatt litt dårlig humør og hvert lei meg etter jobben..

For en måneds tid siden, så fikk hun en melding av ei venninne som var ganske nedlatende om meg.. Dagen etter så hadde hun vært på FB på min pc og glemt å logge seg av.. Da jeg gikk inn på denne venninnen så jeg hva de hadde pratet om.. Det var en fyr hun hadde forelsket seg i, hun hadde tenkt å skille seg og få tilbake friheten som hun savnet.. Den friheten fikk hun også, men det hjalp tydligvis ikke. Vi prata sammen og hun sa hun savnet friheten sin og ville ha en pause på to uker.. Hun fikk det, og i pausen gjorde jeg et par ting for å vise hva jeg føler for ho.. Lagde middag med roser rundt, og hun kom ofte hjem til ren leilighet..

Etter 2 ukers pause var jeg tilbake, men hun ville ha pcen sin og mobilen i fred.. Mistankene mine rundt han nye fyren begynte å svirre og tilslutt klarte jeg ikke mer, og luftet for henne det jeg visste. Hun ble lei seg og gråt, og fortalte at dersom det fortsatt ble oss måtte ikke bare jeg jobbe med meg selv, men hun også.. Dette her var på en Torsdag.. På Lørdag fortalte hun gråtende at hun hadde mistet så mye følelser for meg og at hun var lei seg.. Jeg brøt sammen og flyttet ut på Søndagen etter..

Tre dager etter så møtte hun han nye fyren, de skulle bare på kino.. Men ble gående rundt i byen og snakke.. Ingenting skjedde sier ho.. Hun svarer på det jeg spørr rundt han nye fyren osv og hun svarer også ærlig at Vi var ikke flinke til å ta vare på hverandre + at jeg ville ikke ta opp med deg om det at du var sur osv fordi jeg var redd du skulle bli enda mer sur og lei deg..

Jeg har nå gjort alt, sagt jeg skal forandre meg, gå til parterapi og gjort alt mulig for å få henne tilbake.. 0 respons og 0 reaksjoner rundt det er det heller ikke.. Ikke vil hun høre på noen andre heller, ikke en gang sin egen familie..

Kjenner jeg blir sprø rundt det her.. Jeg vil bare ha henne her sånn, hun er så fantastisk og jeg ser feilene mine som jeg har gjort.. Hvorfor vil hun ikke gi meg en sjanse til? Hvorfor går hun fra meg som hun har fått barn med og ville gifte seg med.. Men etter et år og syv måneder er pipa brått noe annet.. At hun i tillegg vurderer å flytte til en annen by med barnet vårt fordi hun vil bo med ei venninne gjør ting enda tyngre.. Skjønner at ho vil videre i livet og vil starte det fort som mulig men..

Tar gjerne i mot tips og ideer og forslag til hva som kan hjelpe for å å henne tilbake.. Selv har jeg laget en liten plan selv:

* La henne være i fred og få alenetid

* Begynne å trene

* Være med venner og familie og minst mulig på pcen

* Kose meg med barnet vårt de dagene jeg har henne

* Vise meg sterk ovenfor henne og heller bryte sammen når jeg kommer hjem.. Men det er ikke lett..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun har tatt enkleste motstands vei, noe som strengt tatt er veldig vanlig med dagens generasjoner.

Ingenting er lenger verdt å sloss for.

Jeg har vært gjennom nesten samme situasjon og har vel gjort meg endel tanker om hvor lite stamina de aller fleste i dagens samfunn besitter.

Det du må gjøre er å tenke ekstremt nøye gjennom hvor "flott" denne personen faktisk har vist seg å være. Og om dette er en egenskap du faktisk verdsetter, noe jeg strengt tatt tviler på.

Lenke til kommentar

http://heartiste.wordpress.com/

Les og lær. Det må bygge opp selvtilliten din og fokusere på andre kvinner, kvinner er flokkdyr om din "kjære" får nyss om at du plutselig har mange på tråden er det en mulighet for at du kan ta henne tilbake, dog forstår jeg ikke hvorfor du vil dette, kvinner som din "kjære" er grunnen til at menn gir faen i ekteskap og parforhold generelt, hvem vil være sammen med horer som går bak ryggen din og ligger rundt...

Jeg råder deg til å aldri gifte/forlove deg igjen, kvinner ser ikke bare ned på menn som er for snille og "trygge" (kjedelige), men ekteskap kan koste deg dyrt økonomisk også....

Endret av Dark Archon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er faktisk riktig det en person lengre oppe skriver.

Jenter verdsetter guttens sosiale verdi, som han utstråler ved å ha overflod av andre jenter.

Det gutten må vise, er at han hele tiden har hatt andre options, og at det var hun som var heldig som klarte å få tak i han, og ikke omvendt.

Men man kan ikke ''fake'' overflod, fordi det går på det psykiske og mentale plan. Jenter kan se og føle om du faker overflod, eller om det er sant at du har mange andre options.

Du må sitte med en innstilling om at ''Jaja, det gikk ikke så bra nå, men i morgen skal jeg på date med en ny jente, og noen dager etter der igjen, så har jeg avtalt kino med en annen, og hvis ikke det går bra, så har jeg jo alleredet en timeplan som fyller resten av måneden''.

Den beste måten å få jenten tilbake på, er å rett og slett ''glemme'' henne og komme deg ut og vise at du har andre options. Det kan hende at du til slutt mister følelsene for den jenten du ønsker å få tilbake. Og det er ikke nødvendig negativt.

Jeg har vært forelsket flere ganger der det ikke har gått så bra av både eksterne og interne kontekster og andre grunner, men det jeg gjorde var å generelt utvide det sosiale nettverket mitt, og fokusere på det + skole, mer. Og til slutt så sitter jeg å tenker tilbake i tid: ''Hvorfor var jeg så tiltrukket av henne?''.

Jenter lever alleredet i overflod, har du sett en jentes FB-profil? Hun våkner til over 30 statusoppdateringer ofte? Overdriver jeg litt? Ja. Men hele poenget er at du må vise at hun ikke er noe mere spesiell enn deg. Jenter har overflod, av gutter, det er sjeldent like mange, om så i det hele tatt er i nærheten av, har samme overflod, og hvis du viser det så er dere ikke bare nøytrale til hverandre og på lik linje, men du har mentalt og psykisk tatt henne igjen, + at du har flere titalls options mer enn vennene dine.

Dette gikk vel litt OFF-Topic etterhvert, men mye av situasjoner slik du er i, handler om jenters natur innenfor sjekking og det mentale og psykiske plan hos dere.

Så for å oppsummere til slutt:

1. Gå ut og møt nye jenter

2.

2. Retning 1 - Du glemmer jenta, og blir forelsket i en annen.

2. Retning 2 - Hun blir din igjen.

Hvis innlegget ble litt for OFF-Topic, så er det grunnleggende fordi jeg kun leste overskriften av tråden. Og skumleste igjennom svarene, og baserte innlegget mitt på det.

Lykke til!

- Den Gudommelige (Maka-Diyos).

Endret av Maka-Diyos
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...