provolone Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31440404 noen som vet noe om mondeoer fra 04? spesielle ting denne modellen er plaget med eller lignendes....? Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Rust i kanalene og termostat. På 1,8l er hvertfall termostaten ett svakt punkt. Gikk 1 uke fra jeg kjøpte min 2001 modell før denne gikk. Ellers er det gode komfortable biler! http://www.tv2.no/underholdning/broom/ford/mondeo/2000-2007/ Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Termostaten er et svakt punkt på nesten alle årganger av Mondeo men det koster nesten ingenting og bytte den. Som nevnt over så er Mondeo eller Ford generelt fantastisk gode og kjøre. Fiesta er mine øyne bedre å kjøre enn Golf, og Fiesta er en bitteliten bil. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 His du har sett på pick-up, så går jeg ut fra at du ikke har behov for mer enn to seter. Da ville jeg kjøpt noe slikt: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29301951 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Den var strøken, T-Z! Lenke til kommentar
provolone Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Sikkert en morsom bil den mazdaen, men cab er uaktuelt for min del. Har ikke sansen for det, og bor i Bergen..... Er Opel og Saab som fremstår som mest aktuelt pr dags dato. Har akuratt kommt hjem fra 2uker med jobb, og skal inntensivere jakten nå. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32478271 Syns dette virker som mye bil for pengene. Litt gammel, men lav km. Leste litt om hva som evt skjer hvis/når saab går konken, og det virker ikke som om dette skal bli ett problem i forhold til deler og den slags... Noen kommentarer til anonsen? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Så ut som mye bil for pengene. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Om du vurderer mondeo så bør du sjekke etter rust på nedsiden av dørene, har skrudd på flere nyere modeller som var ganske rustete der. Muligheter for å gjøre et godt kjøpt på saab nå, men det er jo ganske usikkert hvordan det blir med tilgang på deler. Da spesielt deler du ikke får kjøpt uoriginalt. Endret 3. januar 2012 av Gryterett Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Mye kort kjøring: Toyota Prius Mye langkjøring: Ford Focus TDCi Lenke til kommentar
provolone Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 jaggu meg ikke lett det her... Vingler mellom forskjellige modeller fra dag til dag. Hva ville dere valgt av en modell av de "rimligere" produsentene med lav km, eller en dyrere produsent med mer km til ca samme pris? Eneste "kriteriet" jeg har kommt frem til er at oddsen for skifting av dyrere slitedeler skal være lavest mulig den kommende tiden....... Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Kommer an på modell, men stort sett ville jeg prioritert lav km. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Da står det mellom audi a3 og opel astra(tror jeg). Noen som har en formening om muligheter for skiboks på disse? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Du får skiboks på begge. Jeg hadde tatt A3en. Opel Astra er ikke noe tess. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Har bestemt meg for at en 5-dørs A3 er bilen for meg. Nå gjelder det bare å finne det rette kjøpet. Takk for hjelpen folks Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Har bestemt meg for at en 5-dørs A3 er bilen for meg. Nå gjelder det bare å finne det rette kjøpet. Takk for hjelpen folks Jeg skal gjøre det litt vanskeligere igjen. Du ser på A3, men har du vurdert A4? Bedre komfort, mer plass og jeg vil si en generelt bedre bil. En venn av meg kjøpte nettopp en A4 1,6 Avant. Veldig kjekk og pen bil. Den betalte han 110.000 for, og den har 112.000km på telleren. Endret 18. januar 2012 av Akse Lenke til kommentar
just1user Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Kjøp NY bil! Om du ikke trenger potensforlenger, så burde man klare seg med en fabrikkny Picanto til 129K. Evt KIA RIO til 169K... Det burde man kunne hoste opp... ;-) Lenke til kommentar
provolone Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Har A4 nå, men den skal inn på eu kontroll når jeg kommer hjem fra jobb, evt fikses og selges. Siden jeg nå har bestemt meg for en 5-dørs A3, er det noen som har noen fornuftige tips? kan strekke det til 160k hvis det er verdt det. Skal ha 05 eller nyere Kjøp NY bil! Om du ikke trenger potensforlenger, så burde man klare seg med en fabrikkny Picanto til 129K. Evt KIA RIO til 169K... Det burde man kunne hoste opp... ;-) Anntar du mener penis-forlenger? Takk for tipsene, men står over Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Finn deg en med 2.0 TDI 140hk, så lav kilometerstand som mulig og skinninteriør. Serviceheftet må også være utfylt. Ellers gjelder det jo å sjekke hjulbuer, kanaler og dører for rust. Man ser fort om en bil er velholdt eller ikke. Ta gjerne med deg en bilkyndig person(om du ikke føler deg bilkyndig selv). Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Har A4 nå, men den skal inn på eu kontroll når jeg kommer hjem fra jobb, evt fikses og selges. Siden jeg nå har bestemt meg for en 5-dørs A3, er det noen som har noen fornuftige tips? kan strekke det til 160k hvis det er verdt det. Skal ha 05 eller nyere Kjøp NY bil! Om du ikke trenger potensforlenger, så burde man klare seg med en fabrikkny Picanto til 129K. Evt KIA RIO til 169K... Det burde man kunne hoste opp... ;-) Anntar du mener penis-forlenger? Takk for tipsene, men står over Hvorfor ikke en ny A4 nå da? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 For 150k ville jeg prøvd å få tak i en BMW 7-serie fra midten av 90-tallet. Helst 740 eller større Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå