Terumo Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Er dette en bra disk da. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649949 Jeg har ikke så god peiling på ssd men denne asser vel til en vanlig bærbar maskin? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
JAH Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Den er bra. Hos meg lugga den litt i førsten (hengte seg/frøs)(240gb)), men etter en firmware oppdatering ble det bedre Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 ok disk, bare husk å oppdatere firmware med en gang!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg har den samme bare 120GB versjonen, og den funker fjell i laptopen min. Fikk med nyeste FW også. Lenke til kommentar
Terumo Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Er det enkelt å oppdatere firmwaren da? Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hei. Har 120 GB versjonen av Corsair Disken. Force 3. Hovedmaskina mi likte ikke disken tydligvis, jeg mener å huske at den ikke fungerte noe særlig etter Firmware oppdatering heller, men jeg satt den inni en Acer laptop og der fungerer den veldig bra. Har hatt den i den maskina en god stund nå og den fungerer fint. Maskina starter veldig kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå