Slai Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Har lyst å teste ICS, men nekter kjøpe en galaxy nexus bare for å teste et OS . Hvilken mobil blir billigste måten å teste ICS med? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Den billigste måten å teste ut ICS blir å vente til det kommer ut noe som duger på din SGS2. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg har ingen SGS2 lengre, solgte den. Tenkte mer på noe ala Nexus S kanskje? Eller finnes det billigere alternativer? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Da er nok Nexus S det rimeligste alternativet. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Foreløpig er vel de to siste nexusene eneste modeller med ICS. Skal du ha noe rimeligere må du trolig vente litt til. Finnes mange kreative hoder som holder på med portering til eldre enheter, men det er så langt ingen fullverdige roms slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg har jo hatt ICS på min HTC Hero, den bør være ganske rimelig Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Vel... Du har nok hatt en rom som fungerer, men å kalle det en fullverdig ICS opplevelse er vel feil. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Edit: Leste feil Endret 20. desember 2011 av JFM Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Vel... Du har nok hatt en rom som fungerer, men å kalle det en fullverdig ICS opplevelse er vel feil. Nei, overhodet ikke, selv om noen prøver å overbevise seg selv om at det er raskere enn Android 2.1 med sense. Det er noe av det dummeste jeg har hørt! Har fortsatt troen på at det skal bli bra nok til daglig bruk en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå