suuhoo Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Hei Holder på å ordne en meget billig maskin til mine foreldre som kun leser email å leser nyheter på internett. Har da plukket ut disse komponentene så langt: https://prisguiden.no/liste/129856 + en billig dvd brenner Er det greie komponenter? Holder det med det integrerte Intel HD 2000 grafikk kortet på prosessoren eller lønner det seg å kjøpe et billig til rundt 500 kr? Edit: fikset handleliste Endret 17. desember 2011 av Freestyle89 Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Du må dele handlelista da vi ikke får den opp sånn som den er nå.. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Til den bruken ville jeg funnet ett mATX-kort og minitower kabinett fordi det ellers blir unødvendig stort i forhold til hva som skal inni.. Kan anbefale Ace ecco 250 kabinettet, av hovedkort ville jeg valgt ett som ligner på det du allerede har valgt bare mindre. Den interne grafikken har jeg aldri prøvd så den kan sikkert noen andre svare på om fungerer.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Kjører mest med intern Intel HD grafikk (sparer batteri) på sandy bridge laptop (Lenovo T510) og det funker helt fint til all "normal" bruk. Ingen vits med å installere "discrete" grafikk kort i tillegg i PCen for slik "kontor" bruk. Endret 17. desember 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå