Laka Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Hei:) Det er en ting jeg har alltid lurt på med dere her på overklokking.no. Hvilke andre ting gjør dere? Foruten å laste opp artikler og overklokke. mvh, Lasse Lenke til kommentar
Novec Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Øhh - spiser poteter til middag? Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 20:44, LasseAndreK skrev:Hei:)Det er en ting jeg har alltid lurt på med dere her på overklokking.no. Hvilke andre ting gjør dere? Foruten å laste opp artikler og overklokke. mvh,Lasse Hehe Som Lars sier så spiser jeg også :smile: Ellers jobber jeg som Ortopeditekniker Lenke til kommentar
eSik Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Går på skolen :razz: mx fy kj For ikke å snakke om wakeboard, http://www.wakeboard.no aqua extreme skien blir vel et par snowboard turer på denne tiden også men.. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 Ha Ha :smile: Veldig morsomt! :smile: mvh, Lasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå