Gå til innhold

Madla 2012. Sjøforsvaret / Luftforsvaret

maqern123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom noen vil kan jo man lage en gruppe på facebook for dem som skal der rundt 24/25 juli i luftforsvaret. Eventuelt begge deler. Har sett at andre, både fra forumet og ellers har gjort det :) Bare et forslag !

Edit: Når begynner folk å bestille flybilletter forresten? Noen fra Bergen som skal inn 24. juli?

Dersom noen vil kan jo man lage en gruppe på facebook for dem som skal der rundt 24/25 juli i luftforsvaret. Eventuelt begge deler. Har sett at andre, både fra forumet og ellers har gjort det :) Bare et forslag !

Edit: Når begynner folk å bestille flybilletter forresten? Noen fra Bergen som skal inn 24. juli?

Gruppe på face hadde jo sikkert vært bra det :) Jeg bestiller fly så fort som mulig, for da blir det vel billigere? Men jeg drar fra Tønsberg da ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gruppe på face hadde jo sikkert vært bra det :) Jeg bestiller fly så fort som mulig, for da blir det vel billigere? Men jeg drar fra Tønsberg da ;)

Good good! Bestiller med SAS, drøye 500kr og kommer frem rundt kl 13.

Lyst å ta initiativet for gruppen? ;)

http://www.facebook.com/groups/238227482950107/ - For dere som skal i Luftforsvaret juli 2012 på Madla :D

Endret av Donkeybrain
Lenke til kommentar

@donkeybrain: Nå vet ikke jeg hvor langt det er fra Tønsberg til Stavanger, men dersom reisen tar mer enn 10 timer med kollektivtransport, kan du bestille fly gjennom Forsvaret ;) Dersom du bestiller selv er det ikke sikkert du får pengene refundert, dersom det er viktig for deg.

Lenke til kommentar

@donkeybrain: Nå vet ikke jeg hvor langt det er fra Tønsberg til Stavanger, men dersom reisen tar mer enn 10 timer med kollektivtransport, kan du bestille fly gjennom Forsvaret ;) Dersom du bestiller selv er det ikke sikkert du får pengene refundert, dersom det er viktig for deg.

Jepp, klar over det :) Tror det tar rundt 5 timer med buss, det blir dessverre ikke mitt første valg nå. Så jeg punger heller ut med 450 spenn :)

Lenke til kommentar

Nope, var sikkert kjekt for rekruttene, men for meg som er vaktsoldat og har en uke på og en uke av syns ikke det var gøy å få indratt friuka mi for å øve på marsjering 5 dager istede for å dra hjem. Var liksom ikke noe vits at vi var der i tillegg til de 1000 rekruttene som marsjerte.

Lenke til kommentar

Fått innkaling til Madla (luftforsvaret) 25 juli. kl 08:00

Skal bli utrolig morro!

25. juli kl. 8 her også. Kommer du til å reise og møte opp dagen før?

Er vel ikke fly som går så tidlig, men buss er selvfølgelig også en mulighet.

Er litt usikker enda, men har vurdert å reise dagen før. Må vurdere det når datoen begynner å nærme seg.

Lenke til kommentar

Tror jeg ringer å hører om det er mulig å få dekka fly, tar 9,30 t med tog fra sarpsborg - stavanger. Tar enda lengere tid med buss så.

Når jeg reiste fra østfold til madla i mars så fikk jeg dekket flyreisen. Da ringte jeg ikke å snakke med dem først, men alle snakket med en økonomperson ang. transport par dager inni rekrutten. Men pga min reise var såppas billig (300kr) fikk jeg dekket den.

Lenke til kommentar

Tror jeg ringer å hører om det er mulig å få dekka fly, tar 9,30 t med tog fra sarpsborg - stavanger. Tar enda lengere tid med buss så.

Når jeg reiste fra østfold til madla i mars så fikk jeg dekket flyreisen. Da ringte jeg ikke å snakke med dem først, men alle snakket med en økonomperson ang. transport par dager inni rekrutten. Men pga min reise var såppas billig (300kr) fikk jeg dekket den.

Måtte såklart være akkurat under 10 timer :p

Så norwegian hadde billigst flygning til 420 kr.

Noen som vet om man kan møte på leiren dagen før, eller få dekket hotell for en dag?

Lenke til kommentar

Da var flybillett bestilt! Rart at jeg kun kunne reise med Norwegian, noe som gjør at jeg må til en større flyplass.. Kompisen min som reiser drar fra den lokale flyplassen og drar med Widerøe, så da må jeg reise i 2-3 timer for å komme til Harstad/Evenes flyplass. Jippi!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...