Turboleif Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Kjøpte en Razor Diamondback for litt over ett år siden, og merket fort at det var noe problemer med et eller annet når jeg beveger musen. Hvis jeg beveger musen sent så vibrerer hele pekeren, men om jeg beveger den fort så er alt smooth. Dette problemet har vært helt siden begynnelsen da jeg fikk musa, men jeg flyttet bort og har ikke brukt musen siden da, og vendt meg til en fungerende mus i stedet. Nå har jeg fått min Razor Diamondback tilbake og det er så sinnsykt irriterende å bruke denne når jeg vet det ikke skal være sånn, og det gjør også vanskelig å klikke på enkelte ting. Legger ved et videoklipp som viser hvordan den oppfører seg: http://www.youtube.com/watch?v=524DAgex6n4&feature=youtu.be Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Kjøpte en Razor Diamondback for litt over ett år siden, og merket fort at det var noe problemer med et eller annet når jeg beveger musen. Hvis jeg beveger musen sent så vibrerer hele pekeren, men om jeg beveger den fort så er alt smooth. Dette problemet har vært helt siden begynnelsen da jeg fikk musa, men jeg flyttet bort og har ikke brukt musen siden da, og vendt meg til en fungerende mus i stedet. Nå har jeg fått min Razor Diamondback tilbake og det er så sinnsykt irriterende å bruke denne når jeg vet det ikke skal være sånn, og det gjør også vanskelig å klikke på enkelte ting. bruker du musematte? hvis ikke, prøv det hvis du bruker musematte, ikke gjør det det kan komme av det at forskjellige sensorer er lagd for forskjellige ting. for eksempel, min Razer Orochi virker fint på pulten min, men den er helt ubrukelig på steelseries 9HD matta mi mens min logitech G9 virker helt fint på både matta og på pulten Endret 17. desember 2011 av olestokk Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Det skjer ikke fullt like mye når jeg har den rett på pulten, men det er der. Litt kjipt, da jeg liker å bruke musematte som underlag. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Prøv musematte med andre fargar og/eller stoff. Du må kanskje ha riktig kombinasjon for at den fungerer som den skal. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Prøvd 3 forskjellige nå. Uten musematte virker best så langt. Irriterende at det må være slik, det må jo være mange som har denne musen med musematte. Noes Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Prøvd 3 forskjellige nå. Uten musematte virker best så langt. Irriterende at det må være slik, det må jo være mange som har denne musen med musematte. Noes har lest at flere som bruker den musa anbefaler Steelseries QCK musematter og Icemat hva slags musematter er det du har prøvd det på? stoff? hard? veldig ruglete? Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Prøvde en av de gode gamle blå, en spesiallaget med bilde på, vet ikke hvilket stoff det er, men mykere enn den blå. I tillegg så har jeg en litt mer "dyr" musematte: http://www.proshop.se/Musmattor-och-tillbehor/Flexiglow-Cyber-Snipa-Micro-Fibre-musmatta-EYE-2208025.html Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 hmm, kan jo prøve å finne noe med mer eller mindre lik tekstur som pulten din hvis jeg ikke tar helt feil så liker kanskje musa di glatte overflater, kanskje bare prøve et spill cover eller noe for å se om den virker da Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Hmm, ser ut til at den virker bedre på slike overflater, trodde virkelig ikke at det kunne ha så mye å si. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 -Støv i sensoråpningen -Avstandsinstillinger/Sensitivitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå