Gå til innhold

Vibrerende musepeker

Anbefalte innlegg

Kjøpte en Razor Diamondback for litt over ett år siden, og merket fort at det var noe problemer med et eller annet når jeg beveger musen.

Hvis jeg beveger musen sent så vibrerer hele pekeren, men om jeg beveger den fort så er alt smooth.

Dette problemet har vært helt siden begynnelsen da jeg fikk musa, men jeg flyttet bort og har ikke brukt musen siden da, og vendt meg til en fungerende mus i stedet.

Nå har jeg fått min Razor Diamondback tilbake og det er så sinnsykt irriterende å bruke denne når jeg vet det ikke skal være sånn, og det gjør også vanskelig å klikke på enkelte ting.

Legger ved et videoklipp som viser hvordan den oppfører seg:

http://www.youtube.com/watch?v=524DAgex6n4&feature=youtu.be

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte en Razor Diamondback for litt over ett år siden, og merket fort at det var noe problemer med et eller annet når jeg beveger musen.

Hvis jeg beveger musen sent så vibrerer hele pekeren, men om jeg beveger den fort så er alt smooth.

Dette problemet har vært helt siden begynnelsen da jeg fikk musa, men jeg flyttet bort og har ikke brukt musen siden da, og vendt meg til en fungerende mus i stedet.

Nå har jeg fått min Razor Diamondback tilbake og det er så sinnsykt irriterende å bruke denne når jeg vet det ikke skal være sånn, og det gjør også vanskelig å klikke på enkelte ting.

bruker du musematte?

hvis ikke, prøv det

hvis du bruker musematte, ikke gjør det

det kan komme av det at forskjellige sensorer er lagd for forskjellige ting.

for eksempel, min Razer Orochi virker fint på pulten min, men den er helt ubrukelig på steelseries 9HD matta mi

mens min logitech G9 virker helt fint på både matta og på pulten

Endret av olestokk
Lenke til kommentar

Prøvd 3 forskjellige nå. Uten musematte virker best så langt.

Irriterende at det må være slik, det må jo være mange som har denne musen med musematte.

Noes :(

har lest at flere som bruker den musa anbefaler Steelseries QCK musematter og Icemat

hva slags musematter er det du har prøvd det på?

stoff? hard? veldig ruglete?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...