Gå til innhold

Hvordan få min venn til å slutte å spise buser, ørevoks, m.m.?

dubblea95

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en kompis, og han har et lite problem. Eller, det er faktisk ganske stort.

Jeg henger mye med han, og jeg har lagt merke til at han spiser forskjellige ting; Buser, kviser, død hud, negler og til og meg skorper (fra sår), samt ørevoks. Han er 16 år, snart 17 og jeg anser dette som et problem! Hvem gjør sånt?

Hva kan jeg gjøre får å få han ti å slutte!? Noe jeg kan fortelle han om bakterier eller lignende?

På forhånd, takk! :)

Endret av dubblea95
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har en kompis, og han har et lite problem. Eller, det er faktisk ganske stort.

Jeg henger mye med han, og jeg har lagt merke til at han spiser forskjellige ting; Buser, kviser, død hud, negler og til og meg skorper (fra sår), samt ørevoks. Han er 16 år, snart 17 og jeg anser dette som et problem! Hvem gjør sånt?

Hva kan jeg gjøre får å få han ti å slutte!? Noe jeg kan fortelle han om bakterier eller lignende?

På forhånd, takk! :)

Negler og skorper fra sår er da helt greit :p. Resten derimot, er ganske ekkelt . Kan du ikke bare be ham om å gjøre det når andre ikke ser det?

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Hva han gjør bak lukkede dører er vel opp til han, men hvis han sitter sånn blant andre mennesker så skjønner jeg at det er litt kvalmt. Du burde jo bare si det til han. Si at du blir kvalm i hans nærvær når han holder på sånn.

Gjør han dette i klassen (hvis dere går i samme klasse)? Hvis dette blir spredt rundt om i klassen så kanskje han slutter med det. Hvis folk begynner å trekke seg unna og slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...