jeanette roger Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 X X X 2 The 0 side Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Artig - ser for meg ut som en gang med utsikt ut fra et enormt fly - eller som videoen hentyder - en romstasjon. 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Får litt Space feeling her ja MÅ sees mot sort bakgrunn 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Bra,neste abstrakt dette.Sitter og lurer på om det kunne lønt seg og fjernet disse lyspunktene rundt selve bilde? 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Får litt Space feeling her ja :)MÅ sees mot sort bakgrunn tusen takk,ja jeg lurte på det samme så nå byttet til svart bak,ønsker deg en fin lørdag... smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Artig - ser for meg ut som en gang med utsikt ut fra et enormt fly - eller som videoen hentyder - en romstasjon. tusen takk for tilbakemelding,ja jeg fikk litt den følsen av det selv,det er på skøyen og ganske tøff ingang til et kontor,m skyer på veggen og de rare space fig.. ønsker deg en fin dag Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Bra,neste abstrakt dette.Sitter og lurer på om det kunne lønt seg og fjernet disse lyspunktene rundt selve bilde? tusen takk Jan erik,ja enig med deg,så skal få det bort,må bare slette en del bilder på maskinen,for så full at jeg får ikke jobbet i ps... ønsker deg en riktig fin lørdag,smil Lenke til kommentar
Redbullet Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Space,kult bilde Lenke til kommentar
Redbullet Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 og liker den sangen du har lagt til veldig godt,masse minner m den 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Bra,neste abstrakt dette.Sitter og lurer på om det kunne lønt seg og fjernet disse lyspunktene rundt selve bilde?tusen takk Jan erik,ja enig med deg,så skal få det bort,må bare slette en del bilder på maskinen,for så full at jeg får ikke jobbet i ps... ønsker deg en riktig fin lørdag,smil Få deg en ekstern harddisk...for skulle pc'n klikke så har du forsatt bildene dine;) 1 Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Nøyaktig hva jeg liker. Linjer i ett samspill som vekker nyskjerrigheten inn mot ett sentrum. Meget bra Tusen takk for dine komentarer på mine bilder. God helg til deg og. http://brembofoto.blogspot.com/ 1 Lenke til kommentar
Håkonsen Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Waooo nice view - here I will bo :-) 1 Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Flot udsyn - fin komposition - ville nok fjerne de lyse pletter omkring :-) 1 Lenke til kommentar
Hagens Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 En stopper opp ved dette bildet, når en blar seg gjennom. Interessen er fanget. Likte linjene mot midten, lyset, den sorte innrammingen og dybdefølelsen. Bra fanget/ sett. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Nøyaktig hva jeg liker. Linjer i ett samspill som vekker nyskjerrigheten inn mot ett sentrum. Meget bra :)Tusen takk for dine komentarer på mine bilder. God helg til deg og.http://brembofoto.blogspot.com/ tUSEN TAKK ØYSTEIN,ja spennende dør syntes jeg oxo,god rom jul til deg,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Waooo nice view - here I will bo :-) Tusen takk Drillenissen,for hyggelig komentar,ja hadde vert fint m en sån dør hjem,god rom jul til deg,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 En stopper opp ved dette bildet, når en blar seg gjennom. Interessen er fanget. Likte linjene mot midten, lyset, den sorte innrammingen og dybdefølelsen. Bra fanget/ sett. Tusen takk Hagens,det var veldig hyggelig høre,ønsker deg en fin rom jul,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Flot udsyn - fin komposition - ville nok fjerne de lyse pletter omkring :-) Tusen takk,for hyggelig kommentar til mitt bilde,ja enig i det og fjerne de lyse pletter men maskin min er så full m bilder at den klikket,må få bildene på en ektern hard disk før jeg får gjort noe mere på den pcn min,smil,ønsker deg en riktig god rom jul Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Space,kult bilde tusen takk,ønsker deg en god rom jul,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg