Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ønsker anbefalinger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan anbefale The Road av Cormac McCarthy, ISBN 978-82-05-37386-0.

LITT tunglest kanskje, men jeg syntest den var veldig god, og jeg er da ungdom. Er det veldig unge ungdommer du sikter til?

Kan også anbefale en veldig lett fagbok, Nudge av Thaler og Sunstein, ISBN 9780141040011

Den handler om hvordan små endringer i hvordan man får fremstilt valg i livet kan føre til store forandringer. Veldig interessant! Den har også noen illustrasjoner og er lett å lese.

Lenke til kommentar

Hehe, nå vet ikke jeg hva alderen din er da! Men dersom du er 16-17 år gammel (eller føler deg så gammel mentalt....) vil jeg gjerne anbefale Nudge. :) Mye morsomt å lese i den boken.. :)

Man er vel strengt tatt ungdom fra man er 13 til man er 40 da... :) Hvertfall i mine øyne. :!:

Forresten, ofte finner man billige bøker hos thebookdepository.co.uk eller play.com. Disse har begge frakt inkludert i prisen på bøkene, og det er mva-fritak på bøker, så du kan bestille så tunge bøker du vil.. :) Prisen er den som står på internettsiden, så du slipper å tenke på fraktpris, toll, moms og så videre. Rett i postkassen :)

Selv har jeg lest noen gode bøker av Dennis Lehane og Stephen King. Ble nylig ferdig med "Under the dome" av Stephen King, og er VELDIG fornøyd med den. Er på 8-9 hundrede sider though, men hvis du er flink i/glad i engelsk så er du nok up for the challenge! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...