Actibus Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Med koden under, hvordan kan jeg få den til å kun utføre $query hvis (isset($_POST['delbest'.$del_start]))? Slik det nå virker så ser det ut som den tar hensyn til om delbest1 er huket av eller ikke, for den gir beskjed om at query er empty hvis jeg ikke huker den av, men hvis jeg huker den av så utfører den query, men virker som den ikke tar hensyn til om neste 'delbest' er huket av for den forsetter da bare å utføre query frem til den er kommet til 20, men jeg vil at den skal sjekke om delbestX er huket av hver gang før den da enten utfører query eller looper videre. $del_start = 1; $del_stopp = 20; while($del_start <= $del_stopp) { *snip* if (isset($_POST['delbest'.$del_start])) { $query = "snip"; } if (!mysql_query($query,$con)) { die('Error: ' . mysql_error()); } $del_start++; } } Lenke til kommentar
Warz Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 $del_start = 1; $del_stopp = 20; while($del_start <= $del_stopp) { *snip* if (isset($_POST['delbest'.$del_start])) { $query = "snip"; if (!mysql_query($query,$con)) { die('Error: ' . mysql_error()); } } $del_start++; } } Du må ha query innenfor isset if'en, ellers blir den jo kjørt hver gang. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Håpløst enkel feil, takk nok en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå